Appartement Ha & Fa

Mark
16-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden de bovenverdieping (voor 6 personen) gehuurd. Inrichting is zeer modern en netjes afgewerkt. De badkamer en keuken zijn ook mooi en alles (servies/bestek/pannen etc.) is aanwezig. Alles is op en top! Als we dan toch een minpuntje moeten bedenken is dat er in de zomer strontvliegen zijn en dat de trein langs het huis rijdt. Echter is dit na een paar nachten/dagen niet meer opvallend. In de omgeving is van alles te doen, zoals wandelen, fietsen huren, dorpjes/stadjes bezoeken zoals Mayrhofen en Kaltenbach. Wij hebben ook de Krimml watervallen bezocht, ook erg leuk en mooi.

Gereisd Met partner in juni 2016

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ha & Fa in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ha & Fa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.