Chalet Ducato

Meer chaletinfo

6 reviews over Chalet Ducato

• 2017
    10Fam. van de Pol12-09-2017

Chalet Ducato is een keurig ruim chalet die voorzien is van alle gemakken. Absoluut een aanrader om tot rust te komen of om met kinderen te vertoeven, de camping is een keurig kindvriendelijke camping. Ook is het chalet voorzien van een prachtige ruime veranda waar je heerlijk kan zitten zowel in de zon als in de schaduw. De omgeving is absoluut de moeite waard zeker met zo'n prettige uitval basis als chalet Ducato. Ga hier zeker weer een keer naartoe.

Met oudere kinderen

• 9Fam. Hulsman25-04-2017

Chalet van alle gemakken voorzien

Prachtig chalet, van alle gemakken voorzien. Geen hoekje is onbenut. Woonkamer kan iets groter, verder is het een praktische indeling. Een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9fam. Vijfhuize24-01-2017

Uitstekend, compleet chalet

Een schoon, praktisch en gezellig, goed te verwarmen onderkomen. Het park was ons bekend van vorige bezoeken. Overal uitstekende sanitaire voorzieningen. Ruimtes om kleding te drogen, ski's en skischoenen te drogen en op te slaan. De camping is zijn 5 sterren waard. Onze kleinkinderen hebben dankbaar gebruik gemaakt van het speelhuis en het zwembad. Dit jaar konden we door de temperatuur en de sneeuwval de skihelling gebruiken.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10fam Oudshoorn20-07-2016

supervakantie, heel mooi chalet!

Chalet Ducato is een heel mooi chalet, heel compleet ingericht. Wij zijn met een kind van 10 maanden geweest en ook daarvoor is alles aanwezig, kinderstoel, buggy, campingbedje. Doordat het chalet (vooral de 2e slaapkamer) zeer praktisch is ingericht is het ook zeer geschikt is voor een groter gezin. De ligging op de camping is fantastisch, overal dichtbij maar toch heerlijk rustig door de doodlopende weg waar het aan ligt. Als je de voordeur uitstapt heb je een prachtig uitzicht op de bergen! Er is een heerlijke veranda, ook die is heel compleet, met 2 ligstoelen, genoeg gewone stoelen en een picknicktafel. Ook de communicatie met de eigenaren verliep zeer prettig. Kortom, voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!

Met jonge kinderen

• 10Rene Arbon18-04-2016

Perfect chalet + ligging

Mooi Chalet. uitgebreide mogelijkheden qua sauna / winkel. Goede ligging t.o.v. bus + ski gebieden. Top week gehad!

• 10Daniël Brinkman16-04-2016

Fantastisch chalet op een uitstekende camping.

Mooi dicht bij diverse skigebieden, bus naar de piste (gratis) stopt zeer frequent pal voor de deur!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden