Camping Aufenfeld

Camping Aufenfeld
9,4

12 tips over Camping Aufenfeld

sjaan en hans, 2-3-2015

tip een bezoek aan rattenberg is aan

te raden,

innsbruck ook heel gezellig

swaroskie is ook aan te bevelen

b_neehoff, 18-8-2014
Het personeel is bijzonder vriendelijk en wil je overal graag mee helpen.
ronaldhulsebos@ziggo.nl, 14-8-2013

Sonnestrasse is een rustig deel van de camping (stonden wij gelukkig ook met de tent).

Wat een geweldig gebied, overal wandelmogelijkheden (doe de Max-hutte wandeling met de camping), mountainbike paradijs, heel veel te doen met kinderen.

Neem fietsen mee, want er zijn genoeg mogelijkheden ook met kinderen (het dal in fietsen en met de stoomtrein terug).

De informatie voorziening van het Zillertal is uitstekend. Goede folders en kijk ook b.v. op internet naar Zillertal arena, Fugen en Tux.

M. van Daalen, 24-7-2013
De Hintertux op 1 uur rijden. Wel even kijken via de webcam.
wilkoklein, 22-7-2013

Het Zillertal is een fantastisch gebied waar héél veel te doen is voor diegene die uit zijn luie stoel komt. Rodelbaan, grasskieen, raften, baglumps, skieen in de zomer op de Hintertuxer gletcher, heel veel mooie wandelingen, watervallen, en natuurlijk heeeerlijk eten in Oostenijk. Zeker proberen: Käsespatzle, Kaisersmarren, Knödel mit Mohn, Rostbraten met suaerkraut. Het liefst bij een leuk berghutje na een wandeling met mooi uitzicht.

Vele mooie buitenzwembaden in Zell, Stumm en Fugen

jacqueline, 22-8-2012

als je reserveert kijk dan wel naar de grote van de plaatsjes

roddelbaan is goedkoop en erg leuk.Wandeling met gids vanaf de camping is gratis en erg leuk

Johan, 14-8-2012
Mayerhoven, Hintertux, Stilluptal, wandelen, mountainbiken, fietsen, wandelen... raften enz enz enz....
Joosje, 14-8-2012
Rodelbaan bij Zell, wandelen rond hintertux, zwembad fugen, schnitzelstation klammlhof (reserveren), adelaarshow mayrhoven, funbalz mayrhoven.
John, 3-8-2012

Route naar en over Gerlospass met veel wandelmogelijkheden.

Zillertaler Hochalpenstrasse is een zeer mooie route om te rijden met de auto. Wel rekening houden dat de weg op de meeste plaatsen voor 1 auto breed genoeg is. Boven op deze strasse zijn leuke cafe's/restaurants.

Hou je van Swarovski kristal? Dan zit op circa 40 minuten rijden van de camping in Wattens de fabriek. Zeer mooi om te bezichtigen

Anita, 15-7-2012
Maak een mooie fietstocht over vlakke fietspaden langs Zillertalspoorlijntje van ene dorpje naar andere!