Arzl

Reviews over Arzl

Nog meer van dat

THIERRY ALTRUY
    26-2-2019

Arzl is een klein dorpje waar niet veel te beleven valt, maar hotel Arzlerhof is een oord van stilte én van genieten met schitterende accommodatie. Arzl is de ideale site om uitstappen te doen in het Pitztal of in andere dalen, zelfs t.e.m. Innsbruck. Oprit autosnelweg op amper 2 km !

Door zijn ligging is Osterstein een echt 'zonneland' waar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat kan genoten worden van de zon....

Gereisd Met partner in februari 2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Edwin69
    25-8-2016

Prachtige uitvalslocatie, je kan alle kanten op met voldoende bezienswaardigheden. Mijn eerste maal Oostenrijk smaakt zeker naar meer. Hoewel we slechts een week bleven, hebben we iedere dag iets gedaan. Benni Reich Brücke en de wandeling er naar toe was top, de rodelbaan in Hoch Imst, Innsbrück en de route door het Pitztall..allemaal aanraders.

Daar ik niet in de winter er ben geweest kan ik niets over skigebieden e.d. vermelden.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

veel wandelmogelijkheden

jonckheere carine
    20-9-2010

Arzl is heel goed gelegen , begin van het dal , zodat je alle kanten op kan (Oetzdal , Kaunerdal , Pitztal , Imst , Innsbruck enz...) Het aanbod van wandelingen is dan ook zeer groot. Wat zeker een aanrader is naar Hoog Imst rijden ( 15 min) en de lift nemen en met de Alpine Coaster naar beneden ( 3.5 km lang ) Ook de moeite waard is de Benni Raich Brucke ( de hoogste voetgangersbrug van Oostenrijk )

Gereisd Met partner in augustus 2010

Rustige omgeving

annet van den heerik
    11-9-2009

Arzl is gelegen aan het begin van het Pitztal met mooi uitzicht op de omliggende bergen. De omgeving is zeer geschikt voor wandelaars. De (deel)gemeente Wald heeft skipiste. De ligging van Arzl is zeer geschikt voor het maken van uitstapjes naar (Hoch) Imst en het Otztal. Ook een bezoek aan de Venet Alm is de moeite waard.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor kindervakanties.

M. Kannegieter
    10-8-2008

Arzl ligt in het zeer kindvriendelijke Pitztal. Verder is er qua uitgaansleven niets te doen, en ook de winkels zijn op 1 hand te tellen.

De mensen van de Oostenrijkse VVV wijzen je vol enthousiasme op de mooie en leuke dingen (activiteiten) die er in de omgeving te doen zijn.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Arzl scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews