Appartement Blasihof

Appartement
5,5

2 reviews over Appartement Blasihof in het Nederlands

Prachtige plek, maar wel een beetje afgelegen

Nanette
23-7-2012

Het appartement wat wij toegewezen kregen was zeer ruim voor ons tweeën. De eigenaresse was uiterst behulpzaam. Het ontbijt was héérlijk. De omgeving is erg mooi, maar alle faciliteiten (bank, supermarkt) zijn alleen te bereizen met auto. Er is wel een restaurant op loopafstand. De prijs vonden we niet hoog. Onze motoren mochten in de garage staan, erg fijn.

Waardeloos!!!

Tina
10-1-2010

Wij hadden al een jaar van te voren geboekt en regelmatig contact gehad gedurende het jaar, maar 2 dagen voor vertrek bleken er problemen met 1 van de door ons geboekte appartementen. We moesten maar een beetje inschikken. Daar hadden we echt geen zin in en na veel gezeur had ze het appartement toch voor een deel van de door ons geboekte periode vrij gemaakt. Toen we op de laatste dag wilden betalen, bleek de prijs ineens bijna verdubbeld met hetgeen wij hadden afgesproken!!!! Echt absoluut geen aanrader!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blasihof in Angerberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blasihof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.