Angerberg

We hebben een aantal aanbieders voor Angerberg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Angerberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Angerberg

Mooi rustig dorp zonder uitgangsleven

Michiel Vercauteren
    24-9-2009

Angerberg lijkt in brochures op het eerste zicht een dorp langs de snelweg maar is dat helemaal niet. Het is een héél rustig dorp met een speeltuin en sportcentrum maar geen bakker of slager, daarvoor moet je Wörgl waar werkelijk alles te vinden is (15min met de auto). Wat wandelen betreft is het zéér mooi en niet al te steil. Je kan alle kanten uit en je ziet de autosnelweg Kufstein-Innsbruck helemaal niet. In de buurt heb je Mariastein wat best een leuk dorpje is met een antieke kruidenier uitgebaat door een paar hoogbejaarde zusters. De uitstapmogelijkheden zijn divers en je kan alle kanten uit oa. Breitenbach, Kundlerklamm, Reintalersee en Kufstein. Angerberg is een zonnig dorp,je kan er goed genieten en prachtig wandelen maar voor praktische zaken (eten, drinken, supermarkt) en een uitgangsleven moet je elders zijn.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Angerberg scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews