Sorteren

Reviews over Alpbach

Super leuk, betaalbaar en alles bij de hand

Familie Botterman
    10-3-2018

Ben je op zoek naar een mooi, uitgebreid maar nog rustig skigebied dan heeft ski juwel je alles te bieden.

Boek een appartement in Gastehaus Liftstuberl Alpbach en je hebt met je gezin een super A-locatie voor relatief weinig geld.

Alles er op en er aan, onder aan de piste, apresskibar & restaurant in huis en naast de gondel.

Deze geweldige locatie is ook nog eens zeer goed met de auto bereikbaar want is maar een kwartiertje vanaf de snelweg.

gezellig thuiskomen in Alpbach

Britje
    16-1-2018

Albach is een gezellig dorpje waar veel mensen al jaren komen. Het dorpje is zowel in de zomer als de winter erg mooi. Allemaal authentieke huizen en in de zomer heeeeel veel bloemen. De Ein heimische zijn erg vriendelijk en je leert ze door de jaren heen goed kennen. De meeste restaurants zijn erg lekker en de prijskwaliteit verhouding is top. Het is een mooi skigebied met veel mooie uitzichten. Het is elk jaar weer genieten!

Uniek ydillisch plaatsje

Janine Janssens
    7-1-2018

Alpbach is zo'n mooie plaats, Prachtig skigebied en allemaal zulke vriendelijke mensen.

Geweldig!!

Gineke
    2-12-2017

We logeerden in pension/appartement Achensee in het prachtige dorpje Alpbach. Mooi appartement en zeer goed onderhouden. Erg aardige en behulpzame eigenaars die wel weten hoe ze de gasten het naar de zin moeten maken. Wat ook erg aantrekkelijk is dat je een AlpachCard kreeg waarmee je o.a. gratis van diverse kabelbanen gebruik kunt maken en daardoor op "hoogte" mooie wandelingen kunt maken. Kortweg gezegd: superverblijf in "Achensee"

Super gebied, prijs kwaliteit uitstekend

Marco
    27-11-2017

Geweldig gebied. Heerlijke afdalingen, zowel op ski als ook op snowboard. Genoeg gelegenheid om stops te maken om iets te drinken/eten. Zeker een aanrader.

Alpbach scoort een 8,4 uit 10, op basis van 59 reviews