Reviews over Alpbach

app. 3, geweldige woning met prachtig uitzicht

j.j. hulshof,
    6-7-2018

Acht gezellige appartementen in tiroler stijl, allen aangepast voor gehandicapten, ik denk wel dat deze omgeving meer voor wintersport is want toen wij er waren, waren wij de enigen, maar dat betekende dat we een reuze groot terras hadden, jammer was wel dat je dus geen enkele aanspraak had. De eigenaren zijn vriendelijke mensen die je overal mee helpen. Een klein minpuntje was dat we wel eerst moesten vragen voor de extra dingen zoals een toiletverhoger en een papagaai boven het bed, iets wat dus de eerste keer voor veel problemen zorgde omdat wij dachten dat ze dit dus niet hadden. De plaats Inneralpbach vind ik dus echt niks voor iemand in een rolstoel maar dat zegt niks over deze appartementen

Mooi appartement met schitterend uitzicht.

van Iperenburg,
    2-3-2015

Leuke accomodatie met schitterend uitzicht op de bergen. Zeer kind vriendelijk door de speelweide bij het appartement en de speelkamer die ze mogen gebruiken. De eigenaren zijn super aardig en behulpzaam.

Vlakbij het appartement loop je zo het weide gebied in waar je heerlijke wandelroutes vind. De gratis regiokaart die je erbij krijgt daarmee kun je leuke activiteiten mee doen.

Mooie,betaalbare plek

dominica007,
    23-8-2013

Wij hadden een appartement aan de zijkant van het huis. Appartement was ruim en de bedden waren opgemaakt bij aankomst. Appartement heeft een grote eetkamertafel en een ruime badkamer, erg prettig. Ook het serviesgoed is ruim aanwezig. Het uitzicht is prachtig en dat je de Alpbach Seenland Card krijgt tijdens je verblijf is een grote pré. Hiermee kun je de gratis gebruik maken van de kabelbanen, zwembaden in de omgeving en kortingen bij musea enz.

Minpunten: Ontbijten kan in de ontbijtzaal, maar is erg prijzig (8.50 pp) voor wat afbakbroodjes en beperkt (goedkoop) aanbod. Internet aanwezig, maar voor goed bereik moest je naar de ontbijtzaal, in het appartement was het bereik zeer matig. Het afval moet goed worden gescheiden, en wordt gecontroleerd door de eigenaar. Begrijpelijk, maar voor een vakantieganger ook wat betuttelend.

heel goed perfect voor rolstoelers

wim olthof,
    10-8-2012

10 dagen in een appartement met 6 pers waarvan 1 pers in rolstoel veel ruimte alles voor rolstoel gebruik gastvrije verhuurders zeer aan te bevelen voor rolsstoel gebruikers hoog laag bed twee badkamers met verhoogd toilet alles onderrijbaaar veel goede restaurants in de buurt ja ik kan niets anders zeggen dan perfect

goed verzorgd appartement

debbie-tobben,
    4-8-2012

zeer goed verzorgd appartement. eigenaar gastvriendelijk, appartement van alle gemakken voorzien en slapen doe je in een waterbed. gezellig balkon. zeer mooie omgeving. wij verbleven in de zomer en hebben de alpbachcard ontvangen, zo kun je gratis gebruik maken van enkele skiliften, en profiteren van vele kortingen.

Alpbach scoort een 8 uit 10, op basis van 59 reviews