Appartement Zellner

8,4

• Ligging t.o.v. pistes9,3

4 reviews over Appartement Zellner in het Nederlands

Met oudere kinderen

super mooie plek vriendelijke mensen

Anoniem
17-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen hier al 4 jaar met ons gezin en genieten er telkens weer van.

De beste kamers zijn 7 (enige met vaatwasser) grote kinderkamer maar wel kleine woonkamer.

App 8 hebben wij dit jaar, zeer ruim. Kinderkamer voor twee kids groot genoeg, slaapkamer ouders is super.

App 7 en 8 hebben beide een privé balkon.

App 4, 5 en 6 hebben een gedeelde balkon waarbij mensen van app 1, 2, 3,7 en 8 langs je app moeten lopen via jouw balkon, dit is namelijk de enigste route om bij de wasmachine te komen.

App 1, 2 en 3 zijn ook erg fijn, 2 en 3 hebben een bad, nadeel is wel dat je een gedeelde balkon hebt.

Woningen zijn erg schoon wel wat gedateerd, restaurants zijn super, gratis alpbachtal kaart waarmee je vannalles kan doen gratis off met korting. De bedden kunnen sons wat tegenvallen, wij leggen vaak nog wat extras onder het matras.

Super schoon en groot

Bosveld
2-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug gekomen van onze Zomer vakantie (2011) in Oostenrijk.

Wij kwamen aan en keken onze ogen uit, het gebied en de vriendelijkheid waren meer dan genoeg.

Het appartement een dikke 10+ schoon, schoon en schoon. Mooi balkon met uitzicht op de hoge bergen.

Aanrader: Neem een bakplaat mee want je hebt maar twee kookpitten.

100% wij komen terug.

Tevens kregen wij een gratis alpbach kaart

Dagelijks gingen wij gratis 2000 meter hoog de bergen in met de gondel baan, bij slecht weer konden we heerlijk genieten van de zwembaden en vele glijbanen (gratis)

De kinderen hebben zich werkelijk geen minuut verveeld.

Volgend jaar komen wij zeker terug.

(Honden zijn welkom)

zeer netjes

fam. van gelden
31-3-2010

fam. van gelden feb.2010

het was voor ons de eerste keer hier,super ligging en een goed betaalbaar app.en super schoon.De kamer die wij geboekt hadden was met 1 slaapkamer en bedbank in woon gedeelte met kleine kinderen kan dat nog maar niet echt super.heerlijk om zo de weg over te steken en de gondel in te stappen.wij hebben voor volgend jaar alweer geboekt!

2007

Prima appartement! Zeer ruim, mooi afgewerkt

Familie van Wijk
14-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima appartement! Zeer ruim, mooi afgewerkt. Bank in zitgedeelte was wel aan vervanging toe. Keuken is niet echt luxe, maar prijs/kwaliteit, toch?!!

Wij hebben er een prima week doorgebracht. Appartementen zijn wel wat gehorig....

Dhr. Zellner is heel vriendelijk. Wat betreft ligging; perfect! De gondelbaan ligt tegenover, je hoeft de weg maar over te steken. Wel hadden wij twee kleine kinderen op skiles, en deze moesten naar Inner-Alpbach. Dat ligt aan de andere kant van het dal, dus moesten we de auto nog gebruiken. Blijkt dat er boven op de berg, ook een kinderskischool zit! Laat je dus goed informeren. Alpbach zelf is niet met de voet te doen, dus dan moet je met de bus of auto. Maar het appartement is echt te moeite waard!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Zellner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zellner in Alpbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zellner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.