Hotel Wiedersbergerhorn

Weer vandaag2°-1°
Hotel Wiedersbergerhorn
8,5

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Wiedersbergerhorn voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Wiedersbergerhorn in het Nederlands

Een fantastisch "gemütlich" hotel !

R. Vugts
19-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een hotel met een traditioneel Oostenrijks karakter. Het hotel is schoon en zeer goed onderhouden. Gelegen in een rustige omgeving. Een zeer goede service wordt verleend door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers. Dagelijks bedden opmaak en handdoek wissel. Keuze uit à la carte dineren of halfpension. Binnen halfpension afwisselend diner met smaakvolle gerechten. Onze kinderen voelden zich enorm op hun gemak. Wintersport faciliteiten op loopafstand.

Een perfect hotel

Pieter
4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij (2 volwassenen en 1 kind van 6 jaar) hadden een Dobbelzimmer in de cat. Sup A. De kamer (het leek meer op een appartement) bestond uit een zeer ruime slaapkamer met zitje, een aparte kinderkamer met 2 bedden, heel gezellig! en een mooie badkamer. Alles was ook heerlijk schoon. Beide kamers beschikte over een LCD tv (helaas geen BVN of Ned. zenders). Wij hadden HP geboekt. Iedere ochtend stond er een heerlijk ontbijt klaar met keuzes in gebakken eieren enz. Het hoofdgerecht tijdens 4 gangen diner was op basis van 3 keuzes. Onze dochter kon iedere avond kiezen uit het kindermenu. Afwijken van de menu kaart was geen enkel probleem, overigens zonder bij betaling. Het personeel is zeer vriendelijk. De wifi was gratis. Het hotel ligt op 100 meter van de eerste sleeplift (Galtenberglift) en op 400 meter van de Gondelbahn (Pögelbahn) waar je ook de complete skiset kan huren. Alles op loopafstand dus. De skilessen kan je regelen vlak bij de sleeplift.

2008

het is een uitstekend hotel! de prijs is het waard en de

ruud
18-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

het is een uitstekend hotel!

de prijs is het waard en de bediening is top

2006

prachtige kamer in het nieuwe gedeelte van het hotel. ruim, mooi aangekleed, toilet apart van badkamer!

• Ligging t.o.v. pistes10

Om maximaal te genieten van een rustige zomervakantie is dit hotel een echte aanrader.Zeer rustig gelegen op het eind van een prachtig dal. Onze kamer met een zeer ruim balkon was heel mooi ingericht en zeer netjes. De vriendelijkheid van de eigenaars en van hun personeel was zeker een groot pluspunt. Het eten was werkelijk voortreffelijk, dit kon je ook zien aan de vele restaurantbezoekers van buiten het hotel. Dit volledig vernieuwd hotel is zeker zijn 4 sterren waard. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan!

• Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel in Inner-Alpbach, 4 km van Alpbach heeft 4 sterren en volgens mij 3 teveel. De (1-persoons)kamer was uiterst sober ingericht, geen zitje, geen radio. Uitzicht op een parkeerplaats met openbare toiletten. Wat echter het meest stoorde was de ongelooflijk slechte service. Geen hartelijk welkom, de kamersleutel werd zowat toegeworpen met de norse mededeling 1ste stock, geen uitleg waar en hoe, geen uitleg waar de skies op te bergen, geen vrije parkeerplaats (schouder ophalen) nimmer kon er een vriendelijk woord of glimlach vanaf. Het ontbijt was redelijk maar zeker geen 4 sterren, werd door de bediening regelmatig 'overgeslagen' (sorry, ik heb U niet gezien ...). In Inner-Alpbach valt niets te beleven, maar ook het hotel doet weinig of niks. De in de folder genoemde familie atmosfeer ontbrak geheel, evenals de open haard: wel aanwezig maar nimmer brandend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wiedersbergerhorn in Alpbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wiedersbergerhorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.