Vakantiehuis Schneiderhäusl

Betoverend uitzicht

Thera,
21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig wintersportverblijf met betoverend uitzicht op slechts 4 autominuten van het dalstation. Basic verblijf, gezellig Oostenrijkse inrichting. Fijne woonkeuken is van alle gemakken voorzien. Gezamenlijke trapopgang. Geen wifi.

3 reviews over Vakantiehuis Schneiderhäusl in het Nederlands

Betoverend uitzicht

Thera
21-2-2016

Wat een rust

P.vd Berg
7-6-2011

Scheiderhausl is een prachtig origineel Tirols huis zoals het vroeger was, maar in dit geval aangepast naar de maatstaven zoals nu gangbaar zijn.

Vriendelijke mensen en volledige vrijheid.

Schitterend uitzicht en RUST en geen verkeer langs het huis want de weg loopt dood.

Wij hebben het prima naar onze zin gehad 3 weken.

Pluspunten zijn, de gastenkaart met gratis busvervoer en gebruik van de liften, nou wat willen we nog meer.

Wij zijn een beetje kattengek, maar ons gebrek werd hier een beetje goedgemaakt door de aanwezigheid van een stel van die haarbollen, die hun verzorging hier krijgen door de bovenbewoonster maar verder buiten leven en in de schuur.

Schneiderhausl is een plek om zeker terug te komen.

Pieter en Fredy van den Berg Zaandam Holland

2008

Een heel leuk huis, lekker vrij en mooi uitzicht

Richard de Jong
8-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een heel leuk huis, lekker vrij en mooi uitzicht. Dicht bij de piste. Gastvrouw is zeer vriendelijk.Gaan bijna ieder jaar naar dit huis.

De woon/keuken is geheel nieuw en zelf gebouwd door de eigenaar. vak werk!!

We hebben een aantal aanbieders voor Schneiderhäusl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Schneiderhäusl in Alpbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Schneiderhäusl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.