Appartement Leirer

Appartement
Weer vandaag-2°-13°
Appartement Leirer

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Leirer voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig

Mariëlle Okhuijsen,
16-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigenlijk was alles perfect! Ik heb veel vakantiewoningen gezien maar nog nooit zo groot, zo schoon en zo compleet.

De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben direct geboekt voor volgend jaar!

1 review over Appartement Leirer in het Nederlands

Geweldig

Mariëlle Okhuijsen,
16-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Leirer in Alpbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Leirer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.