Gasthof Larch

Gasthof
Gasthof Larch

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Larch voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof Larch in het Nederlands

vriendelijkheid ten top

Simons
27-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

De gastvrouw is uitermate vriendelijk en spreekt perfect engels. De kamers zijn proper en ruim met alle comfort. Je kan met de skibus of met de wagen aan de piste komen, ongeveer 3 km. Het ontbijt was volledig . Het dorpje is rustig en typisch oostenrijks . In het dorpje zijn leuke restaurantjes en enkele après ski-bars. Voor après-ski moet je er niet zijn.

Het skigebied is beperkt maar ideaal voor gezinnen met kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Larch in Alpbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Larch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Larch scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.