Gasthof Kolberhof

8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,8

8 reviews over Gasthof Kolberhof in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijke week doorgebracht. Het is niet luxe maar gewoon goed. Ontbijt goed, avondeten goed (geen keuzemenu).

100 meter lopen en je staat op de piste om naar de gondel te skien. Ik zou er zo nog een keer heengaan.

• Ligging t.o.v. pistes8

Prima gasthof voor de prijs die je er betaald. Alle waar voor je geld. Wel verouderde kamers en bedden maar prima schoon en fris. Ligging prima tov piste/lift alleen niet voor beginners. Iedere dag vriendelijke bediening en het eten was goed al was er geen keuze menu. Had je te weinig kreeg je er een bord bij. Wij hadden 1 familie kamer waar de kinderen een eigen slaapgedeelte hadden afgescheiden door een gordijn. Goede schoonmaaksters en zoals gezegd vriendelijke bediening. Kortom prijs / kwaliteit een dikke 8.

voor herhaling vatbaar

koot
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kolberhof is een prima plek voor een familie ski-vakantie.

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren echt op alles voorbereid na het lezen van onderstaande beoordelingen. Wij zijn afgelopen week met twee gezinnen (8 personen: 4 volwassenen en 4 kinderen in Gasthof Kolberhof te gast geweest en hebben het reuze naar ons zin gehad.Frau Moser moet haast onderstaande klachten ter harte hebben genomen want het eten (ontbijt en diner was ronduit heerlijk en divers. De service was fantastisch, Ulla ( een zeer lieve kellerin)kwam zelfs vragen of je we nog een tweede portie wilde en je hoefde maar te kikken en ze kwam al aandraven.Ook de kinderen hebben het er naar hun zin gehad en hebben zich onderling best vermaakt. De ligging is werkelijk prachtig maar inderdaad niet handig voor beginners. De " Schischule Alpbach" vonden wij twijfelachtig en kon duidelijk de drukte van het hoogseizoen niet aan. Op de eerste lesdag had skilerares Eppy 30 kinderen. Het is allemaal goed gekomen want aan het eind van de week kon mijn zoon van 6 met trots de blauwe pistes af.

VOOR HERHALING VATBAAR!

Kolberhof is niet duur

Annie
28-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kolberhof is niet duur. De kamers zijn groot genoeg en schoon. Alleen het eten is niet super. De eigenaresse is erg op de centen. Alles is teveel. Ook als je wat anders te eten bestelt voor de kinderen, dat duurt óf heel lang, óf ze zegt na een half uur dat het er niet meer is. Ze is absoluut niet kindvriendelijk.
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het avondeten is zeer eenvoudig en bestel niet iets extra's want dat vindt mevrouw Moser niet leuk. Het ontbijt is prima, een buffet met lekkere broodjes, zoet en hartig beleg, gebakken en gekookte eitjes (die zijn echt heerlijk) en yoghurt. Kom niet te vroeg voor het ontbijt want dan is de deur nog op slot. Voor kinderen is het eten slecht, ze krijgen een bord patat of rijst tot een broodje met chocopasta!! De locatie is wel heel goed op de piste, dus skiën tot aan je hotel, alleen met kleine kinderen kan dat niet daarvoor is het laatste stuk te moeilijk. En je moet dan wel met een auto vanaf de gondel naar het hotel, dat is niet te belopen helaas. De kamers zijn netjes en schoon, wij hadden een 4bettzimmer en die was lekker ruim. Vrienden hadden een 3bettzimmer maar die was erg klein. Kortom voor ons geen reden om terug te gaan naar dit hotel wel naar Alpbach dat blijft een geweldig skigebied.

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn vorige week naar de Kolberhof geweest. Wij vonden het absoluut geen kindvriendelijke accomodatie. In de vorige beoordeling stond over de zuinigheid/krenterigheid van de eigenaresse. Ben ik het helemaal mee eens. De sauna mag met grote moeite aan. Het eten vonden wij slecht. Alleen de eerste avond was het eten lekker. Als ze had beloofd dat de kinderen patat zouden krijgen, kwam ze tijdens het eten melden dat de ze vergeten waren de oven warm te maken. Ze had volgens ons gewoon geen zin om een oven te verwarmen voor 2 bordjes patat.

De ligging tov de piste is wel heel goed.

Wij gaan er in ieder geval niet meer heen.

Het Hotel ligt aan de skipiste, dus ideaal

Vincent van Keulen
9-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het Hotel ligt aan de skipiste, dus ideaal. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten wat je krijgt bij halfpension goed maar eenvoudig. Als je maaltijden a la carte besteld is het veel beter.

Volgens de website van het hotel is de sauna inbegrepen, echter deze staat nooit aan, als je vraagt of je gebruik kan maken van de sauna dan verzint de eigenaresse wel een smoes waarom dit niet zal gaan. Zij is zeer op de centen,

Toen we na een week wilden afrekenen mochten we niet met een creditcard betalen, ondanks een zeer hoge rekening omdat we met 8 personen op vakantie waren. We moesten maar gaan pinnen want ze wilde het geld contant. Na veel zeuren konden we met creditcard betalen maar dan moesten we weer 5% toeslag betalen.

Zorg in de winter voor goede sneeuwbanden en of kettingen, hotel ligt vrij hoog en is via een steil weggetje te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Kolberhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Kolberhof in Alpbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Kolberhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Kolberhof scoort een 8.2 uit 10 op basis van 10 reviews.