Hotel Alpbacherhof

Weer vandaag-6°-12°
Hotel Alpbacherhof

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpbacherhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Alpbacherhof in het Nederlands

heerlijk hotel met fantastisch uitzichten

Britje,
16-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een erg mooi hotel met heerlijk eten, mooie kamer, fijn zwembad, en super sauna's. De bar in het hotel is s avonds ook erg gezellig, ook veel mensen uit het dorp zelf. Als het mooi weer is kun je buiten op het terras zitten en dan heb je een fantastisch uitzicht over de vallei en de bergen.Ik ben zowel in de winter als in de zomer in dit hotel geweest en in beide seizoenen is het een heerlijk hotel. De hotel eigenaren mengen zich ook tussen de gasten en zijn erg gastvrij. Mijn dochtertje was is het hotel meer dan welkom het was alleen niet een hotel met veel faciliteiten voor jonge kinderen

Geweldig hotel

Wilma
24-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Nieuwe spa en Wellness, heerlijk eten, mooie ligging, binnen en buiten zwembad

met uitzicht op het dal en de piste.

Fantastisch wandelgebied, dus juist ook zomers super !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpbacherhof in Alpbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpbacherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.