Reviews over Aldrans

heerlijk hotel, volgende keer zeker weer.

tineke,
    11-2-2017

sufijne kamer met pracht uitzicht op Innsbruck.Goede keuken.Plek waar we iedere keer weer terugkomen. met veel plezier.

Ideaal als tussenstation

Bleker,
    6-1-2013

Dit hotel was ideaal als overnachting richting wintersport in Italië. We overwegen nog een keer terug te komen voor een uitgebreider bezoek aan de omgeving van Innsbruck.

Een zeer aangename positieve verrassing !

A. Brekelmans,
    23-1-2011

Super lokatie , een uitstekend ontbijtbuffet en vooral het diner sávonds was perfekt verzorgd en elke keer weer een verrassing. Zeer vriendelijk personeel en ook de drankjes waren zeer betaalbaar. Goed verzorgde kamers met regelmatig schoon linnengoed en handdoeken en een bijzonder fraai uitzicht op de stad Innsbruck.

Hier voel je je welkom.

Hans en Rita,
    2-8-2010

Prima familiehotel. Goede uitgangspunt voor vakantie in de omgeving van Innsbruck. Mooie kamer met uniek uitzicht op Innsbruck. Goede kamers en uitstekende maaltijden. Prima geleid. Naast hotel ligt een boerderij met vee, dus af en toe een vlieg. Van harte aanbevolen.

Perfect hotel om innsbruck en omgeving te zien

Elke en Jan,
    2-7-2010

Zeer net hotel in een klein dorp. Zeer nette en grote kamers met prachtig uitzicht over Innsbruck. Ontbijt is zeer uitgebreid en altijd meer dan voldoende aanwezig. Wij hadden halfpension en 's avonds werd er een 4-gangen keuzemenu geserveerd. Voor elk wat wils en echt overheerlijk eten!!! Drankjes zijn niet duur.

Kortom een echte aanrader!

(wij kwamen hier 4 nachten met een bij touroperator geboekte autorondreis door oostenrijk).

Aldrans scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews