Pension Schrambacherhof

perfect pension

Rick
2-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi pension, gelegen in/bij een boerderij. Hele vriendelijke eigenaren welke voor je klaar staan je wat nodig hebt. Op loopafstand van de Achensee en verschillende wandelroutes/ restaurants. Heerlijk rustig gelegen, ruime parkeergelegenheid.

Wij hadden drie appartementen gehuurd, alles in perfecte staat, zowel de 2persoons als de 4 persoons waren zeer ruim!

Broodjesservice is beschikbaar, handdoeken worden op aanvraag gewisseld.

Pistes van Christlum zijn per auto te bereiken (3min) en oefenweide is 5min lopen. Loipes voor de deur.

Bij hevige sneeuw is de weg naar Schrambacherhof een uitdaging zonder sneeuwkettingen, maar het is ons wel gelukt!

Sind jaren super

tesske
3-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het klopt dat het misschien oudere kamers zijn. Dit staat echter ook aagegeven. Maar alles is netjes en goed verzorg. Je hoeft maar te piepen en er word voor je gesprongen. Ga al heel wat jaren naar de familie Lenter maar dat ze onvriendelijk zouden zijn is totale onzin!!!!!

Niet heel bijzonder

Nicole
1-8-2011

Wij hadden de grote vakantiewoning wat in feite twee 2-persoonskamers waren en in de voormalige gang was een keuken geplaatst. Volgens mij was er na de winter niemand meer geweest en de riolering stonk enorm. De geur is enigszins verminderd nadat we zelf chloor en blokjes in de toiletten gedaan hebben.

De kamers waren verder zeer ruim. Ieder had een eigen douche en toilet en de keuken heeft alle apparatuur. Alles in in de woning aanwezig op een wasmachine na. Wat dat betreft was het keurig verzorgd. De bedden zijn heerlijk. Heb er super geslapen.

Buiten de geur (op te lossen door even wc-eend te halen) en die 'overvriendelijke' uitbaters, die je gelukkig zelden tegenkomt is het een prachtig gelegen appartement dicht bij de zee en dicht bij de wandelroutes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Schrambacherhof in Achenkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Schrambacherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Schrambacherhof scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.