Pension Schrambacherhof

Pension Schrambacherhof

8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Achenkirch

Op vakantie geweest naar Schrambacherhof?

8Fantastisch

• 8Ligging t.o.v. pistes

Pension info

Meer pension info

3 reviews over Pension Schrambacherhof

• 9Rick02-03-2015

perfect pension

Mooi pension, gelegen in/bij een boerderij. Hele vriendelijke eigenaren welke voor je klaar staan je wat nodig hebt. Op loopafstand van de Achensee en verschillende wandelroutes/ restaurants. Heerlijk rustig gelegen, ruime parkeergelegenheid.

Wij hadden drie appartementen gehuurd, alles in perfecte staat, zowel de 2persoons als de 4 persoons waren zeer ruim! Broodjesservice is beschikbaar, handdoeken worden op aanvraag gewisseld.

Pistes van Christlum zijn per auto te bereiken (3min) en oefenweide is 5min lopen. Loipes voor de deur. Bij hevige sneeuw is de weg naar Schrambacherhof een uitdaging zonder sneeuwkettingen, maar het is ons wel gelukt!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9tesske03-11-2011

Sind jaren super

Het klopt dat het misschien oudere kamers zijn. Dit staat echter ook aagegeven. Maar alles is netjes en goed verzorg. Je hoeft maar te piepen en er word voor je gesprongen. Ga al heel wat jaren naar de familie Lenter maar dat ze onvriendelijk zouden zijn is totale onzin!!!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2011

• 6Nicole01-08-2011

Niet heel bijzonder

Wij hadden de grote vakantiewoning wat in feite twee 2-persoonskamers waren en in de voormalige gang was een keuken geplaatst. Volgens mij was er na de winter niemand meer geweest en de riolering stonk enorm. De geur is enigszins verminderd nadat we zelf chloor en blokjes in de toiletten gedaan hebben.

De kamers waren verder zeer ruim. Ieder had een eigen douche en toilet en de keuken heeft alle apparatuur. Alles in in de woning aanwezig op een wasmachine na. Wat dat betreft was het keurig verzorgd. De bedden zijn heerlijk. Heb er super geslapen.

Buiten de geur (op te lossen door even wc-eend te halen) en die 'overvriendelijke' uitbaters, die je gelukkig zelden tegenkomt is het een prachtig gelegen appartement dicht bij de zee en dicht bij de wandelroutes.

Gereisd met partner in juli 2011

1 tip over Pension Schrambacherhof

• Rick, 02-03-2015 Rapporteren

restaurant Fischerwirt en Alpin zijn aanraders welke op loopafstand liggen. Iets verder ligt sport-pension Geisler, waar je ook heerlijk kunt eten!

0 vragen over Pension Schrambacherhof

Pension Schrambacherhof info