Appartement Haus Luxner

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Luxner voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Haus Luxner in het Nederlands

Nooit meer, verschrikkelijke huisbaas!

Michel de Boer
28-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vreselijk huisbaas. Aast op het geld, kan niet fatsoenlijk een hand geven en zeer onvriendelijk. We hebben 2 hondjes en mochten mee, echter de huisbaas vond ze verschrikkelijk. Keuken inventaris niet compleet, gemeld maar werd niet aangevuld. 2 pers bed is een spiraal bodem en kun je niet op liggen. Gordijnen in de slaapkamer zijn zeer licht. Verwarming stond centraal ook op standje sauna, maar wat raampjes open en toen werd het aangenamer. Echter rookte de onderburen en hing er dus continu een rooklucht binnen. Verder is het allemaal prima maar net wat mindere details en gastvriendelijkheid die de boventoon voeren en die dus een negatief beeld geven over het appartement. Huisbaas sprak ons in een restaurant aan terwijl we uit eten waren in Achenkirch waarom we de honden alleen thuis lieten. Te triest voor woorden. Geboekt bij touroperator maar die zullen we ook inlichten over deze verschrikkelijke man!!!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Nooit meer

Kuiper
21-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer slechte Wi-Fi. Zeer onvriendelijke man.Keukenspullen niet compleet.Direct betalen hij wacht je op bij de auto.Hond mocht mee maar hij heeft een hekel aan honden..Hond mocht niet thuis blijven.Er stonden op de foto 2 douches.Er was maar 1.Ook maar 1 2 persoonsbed ipv 2.De andere was een slaapbank.Geen uitzicht op zee.Eigenaar woont erboven en maakt veel lawaai.Geeft de bloemen op balkon water terwijl onze glazen beneden staan...Vreselijke vakantie gehad met veel stress Geboekt via Belvila.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede plek

karine
4-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Huis is een beetje verouderd maar zou worden opgeknapt

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Luxner voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Luxner in Achenkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Luxner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.