Hotel Gasthof Zillertal

erg gezellig!

Paul Post
13-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik heb afgelopen week een heerlijk verblijf gehad in gasthof zillertal. erg gezellige en vriendelijke mensen, fijne sfeer. Het ontbijt en diner was erg goed met een goede bediening, daarnaast is er ook een heel gezellige bar waar je lekker wat kunt drinken, tv kijken of een dansje kunt wagen. De afstand naar de pistes is geweldig, want de ski bus stopt recht voor de ingang van het gasthof. Aldus een erg leuke, sfeervolle locatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Zillertal in Achenkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Zillertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.