Hotel Gasthof Zillertal

erg gezellig!

Paul Post
13-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik heb afgelopen week een heerlijk verblijf gehad in gasthof zillertal. erg gezellige en vriendelijke mensen, fijne sfeer. Het ontbijt en diner was erg goed met een goede bediening, daarnaast is er ook een heel gezellige bar waar je lekker wat kunt drinken, tv kijken of een dansje kunt wagen. De afstand naar de pistes is geweldig, want de ski bus stopt recht voor de ingang van het gasthof. Aldus een erg leuke, sfeervolle locatie.

Es war wie immer Toll!

Margit Beer
3-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Das Hotel ist genau das richtige für einen gemütlichen Schi- oder Wanderurlaub.

Wir haben uns sofort sehr wohl gefühlt und es wird auf die Wünsche und Bedürfnisse eingegangen. Übrigens die haben wieder etwas großes vor, haben aber nichts verraten - wir sollen mal auf der Homepage stöbern ab März!!

Wir sind schon ganz neugierig - da wir im nächsten Winter und wieder gebucht haben.

Auch im Sommer wollen wir dieses Jahr mal vorbeischauen und das Zillertal mal in Grün erleben.

Margit & Mario

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Zillertal in Achenkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Zillertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Zillertal scoort een 8.86 uit 10 op basis van 2 reviews.