Pension Christina

Weer vandaag-5°-13°
Pension Christina
7,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Christina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Christina in het Nederlands

Geweldig!

Stefan
10-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig pension, gastheer en dame enorm vriendelijk en enthousiast. Mooi uitzicht vanaf de kamers.

2008

Gezellig pension, aardige mensen.

A. Baars
23-12-2008

Leuk om voor het eerst op wintersport te gaan. Prima ligging vanaf de piste, goed ontbijt en elke avond keuze uit meerdere maaltijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Christina in Achenkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Christina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.