Hotel Achentalerhof

Uitstekend hotel

André
17-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Uitstekend hotel met veel mogelijkheden om te wandelen. Meerdere keren per week georganiseerde wandeltochten. Mooie omgeving, goede keuken en wellness. Vriendelijk personeel, schone en ruime kamers en voldoende parkeermogelijkheid bij het hotel. Personeel erg behulpzaam.

super gastvrij hotel

Peter Loijenga
24-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij kijken alweer uit naar ons volgende bezoek aan Hotel Achentalerhof.

Wij zijn nu 2 jaar achter elkaar met oud en nieuw geweest en dt was beide keren super. Super klantvriendelijk, heerlijk eten en daarbij is niets te gek. Wil je een extra portie kan dat, wil je wat anders geen probleem. Voedsel allergie geen probleem ze maken zo wat anders voor je. Hier ben je echt een gast en geen nummer. Op naar de 3e keer. Kan bijna niet wachten

Fijn hotel, voor herhaling vatbaar

FamZuidHolland
24-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk gegeten! Wij hadden gekozen voor halfpension en hebben daar zeker geen spijt van gehad. Een fantastisch buffet op de zaterdagavond en keuzemenuutjes op andere avonden. Onze kamer was prima, Het zwembad en saunacomplex modern en zeer goed verzorgd. Ook al heeft het hotel geen echte speelhoek of andere kindfaciliteiten, hebben wij het hotel als zeer kindvriendelijk ervaren en hebben onze kinderen zich uitstekend vermaakt.

• Ligging t.o.v. pistes9

Onze 7de Oostenrijkreis leidde deze zomer naar hotel Achtentalerhof. Wij hadden subliem weer, het hotel is rustig gelegen, ideaal vertrekpunt voor de vele mooie wandelingen die georganiseerd worden door het hotel. De dichtbije Achensee zorgde deze zomer voor de nodige verfrissing. De omgeving is prachtig, het eten is lekker, de kamers verzorgd, het personeel vriendelijk. Toch kunnen wij ons niet van de indruk ontdoen dat het hoteluitbaters iets over hun hoogtepunt zijn. In vergelijking met vorige jaren zijn zowel het personeel als de hotelgasten van rijpere leeftijd en met 3 tieners in ons gezin misten we wat jeugdige frisheid in de aanpak. Toch hadden wij helemaal geen klagen en hebben ons goed geamuseerd. Meer gezinnen met kinderen als gast zou voor ons perfect geweest zijn.

Tiroler gastvrijheid met een hoofdletter G!

moobesnag@hotmail.com
18-5-2013

Prima hotel, schone ruime kamer, nieuwe badkamer met rainshower.

Fantastische maaltijden: ontbijt, marende en diner!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaren.

Begeleide wandelingen zijn inbegrepen en uitmuntend. Ze zijn gevarieerd, informatief, prima voorbereid en beperken zich niet tot de directe omgeving van het hotel.

Dit hotel biedt uitgebreide faciliteiten, zoals zwembad, sauna, fitness etc en is echt een aanrader. De kamers zijn enigszins gedateerd, maar zeer schoon en comfortabel. prima bedden, bank en stoelen. Het hotel heeft onlangs een nieuwe keuken gekregen en is bezig met een moderniseringsprogramma. Het kan dus alleen maar nog beter worden.

heerlijk hotel.

wilma
5-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel.Personeel en eigenaren op en top vriendelijk en behulpzaam met al je vragen. Ontbijt en diner is erg goed. De kamers ruim en schoon, maar de aankleding sober. Jammer dat er geen WiFi op de kamer is, wel in de lobby. Daar moet je dan steeds een code voor halen bij de receptie. De Marende in de middag na het skien of wandelen is een verrassing als je niet weet wat het is. Komen hier zeker in de winter nog eens terug. Een aanbeveling waard dit hotel.

Zeer klantvriendelijk hotel.

Firma Daniëls & Co.
23-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel " Achentalerhof" in Achenkirch is een hotel waar men zich direct thuis voelt. De ligging is perfect en het eten en de service van grote kwaliteit.

Genoeg mogelijkheden voor zomer en winter activiteiten. Vanuit het hotel worden veel activiteiten gratis aan geboden.

Het hotel heeft een prachtig Wellnes bereik met zwembad, sauna, infrarood, solarium en rust ruimtes.

rolstoelvriendelijk familiehotel

Pascal CORNELIS
6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

zeer aangenaam hotel met familiale sfeer ; voldoende ruime lift naar kamer met rolstoelaangepaste badkamer (roll-in douche met opklapbare stoel, in de hoogte regelbare lavabo, makkelijk bereikbaar toilet met steun) ; sauna, stoomcabine en zonnebank toegankelijk met rolstoel ; toegang tot zwembad met te plaatsen hellend vlak ; terras van de kamer jammer genoeg niet makkelijk toegankelijk ; uitstekende keuken en super vriendelijke bediening ; daar het toevallig mijn verjaardag was werd voor die gelegenheid de tafel zowel bij ontbijt als 's avonds extra versierd met bovenop verjaardagsbriefje van hotel met extra glas sekt voor mezelf en mijn partner ;

voor de terugreis wordt mogelijkheid geboden zelf bereide broodjes mee te nemen met bovenop nog een extra typisch zelfgebakken Oostenrijks broodje bovenop als kado van het hotel

Achenkirch is een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes met de auto naar Duitsland toe (grensstreek) en uiteraard ook in Oostenrijk.

Fantastisch hotel met perfecte service

C. van der Kamp
24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Achentalerhof is een aanrader met perfecte service. De eigenaren en het personeel doen er echt alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Fantastisch eten, georganiseerde wandeltochten, snowbiken, snowtuben en langlaufcursus het wordt allemaal georganiseerd zonder kosten. Ook met dieet wordt volop rekening gehouden. Gastvrijheid wordt hier met hoofdletters geschreven. Hotel ligt naast de skilift en de (gratis) skibus stopt bijna voor de deur (50 meter). Ideale uitvalbasis voor skiën, langlaufen en wandelen. In het Hotel bevindt zich een prettig wellnesscentrum.
  • Ligging t.o.v. pistes9

Klassiek Oostenrijks hotel, gerund door familie. Vriendelijk onthaal, familiair (pater familias leidt wandeltochten, geeft wijnlessen, etc). Ruime en comfortabele kamer (onze kamers met enkel douche - rainshower). Eten is voortreffelijk, ondanks de 'buffet'salade en klassieke ontbijt'buffet'. Perfecte ligging nabij de lift ; terugskiën mogelijk over de parking, tot aan hotel. Skiverhuur en skischool aanwezig in hotel. Supermarkt SPAR op 15 minuutjes wandelen. Geen/weinig café of andere ontspanning in dorpje zelf - bankautomaat in 'hoofddorp' op +/- 3 km - goede busverbinding. Dus 's avonds vooral aangewezen op hotel ('lantaarnwandeling'), of de avondrodeltocht op woensdag.

We hebben een aantal aanbieders voor Achentalerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Achentalerhof in Achenkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Achentalerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Achentalerhof scoort een 9.19 uit 10 op basis van 98 reviews.