Camping 50plus Campingpark Fisching

8 tips over Camping 50plus Campingpark Fisching

Didy, 3-7-2015
Graz , race circuit Spielberg. Verder niet super interressant,
W W Bakhuis, 16-6-2015
Het sanitaire gedeelte ziet er geweldig uit
Fred en Ans, 14-6-2015

Geweldige fiets mogelijkheden.

Want ik denk als enige in Oostenrijk is dit gebied voorzien van het systeem "fietsknooppunten".

Aangezien dat het gebied in een breed dal ligt zijn er goede fietsmogelijkheden.

Red Bull ring op fietsafstand en hele mooie bezichtigingen alles op fietsafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor 50plus Campingpark Fisching voor je op een rij gezet:

Ans, 29-5-2015
Schitterende wandelingen!
Fam Maas, 17-9-2013
de comfortplaatsen op de veldjes zijn geweldig
Johan en Ans van Loodam, 27-8-2013
Voor de middagrust is de camping gesloten van 12.00 tot 14.00 uur. Dat vinden wij wel goed, maar wij willen er wel graag af kunnen met de auto. Zo wordt je beperkt als je even wat later weg wilt.

Hans Contant, 18-8-2013
Het plaatsje Judenburg is heel gezellig en de afstand naar Graz is te doen maar dan wel via de snelweg.
Fred en Ans, 27-7-2012

Schloss Eggenberg bij Graz zeer mooi in orginele staat behouden kasteel uit de Barok tijd

Baeren schutzklamm erg mooie wandeling wel zwaar maar zeer indrukwekkend