Camping 50plus Campingpark Fisching

Camping 50plus Campingpark Fisching
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor 50plus Campingpark Fisching voor je op een rij gezet:

61 reviews over Camping 50plus Campingpark Fisching in het Nederlands

fantastisch

tom
14-6-2018

prachtige camping ,leuk ontvangst,heerlijk eten .

de douche gelegenheid viel wat tegen,met douchegordijn .

Het was er super schoon,

+ ruime, deels verharde plaatsen

+ prachtig sanitair

+ service van de campingbaas, brengt ons na een val zonder aarzelen naar het ziekenhuis

+ mooi fietsgebied

- centrum dorpje op 1 km

Leuke en mooie camping

Frans en Karin
18-9-2017

Goed verzorgde camping. Je kunt alle kanten op met de fiets. Zowel knooppunten, als met de fietsnavigatie. In het restaurant kun je lekker eten voor weinig geld. De wekelijkse grill avond is ook gezellig. Verzorgd en netjes sanitair. Voor de afwas is er weinig ruimte, dit is voor ons het enige minpuntje. Komen zeker nog een keer terug.

Super plek

Familie Reitsma
11-9-2017

Het is een super camping. Met name de comfort plaatsen op de nieuwe veldjes zijn prachtig en je hebt hier meer dan plaats genoeg. Het is een "klein maar fijn" familie bedrijf. De familie Pfandl laat je echt thuis voelen, geven je tips voor uitstapjes en zijn oprecht geïnteresseerd hoe je dag was. In het restaurant is geen uitgebreide kaart maar wat er op staat wordt vers bereid en dat proef je. Fietsen volgens het knooppunten netwerk is ook prima te doen. Kortom deze camping is een aanrader!!!

Schitterend afwisselen fietsen prachtige omgeving

Kees en Alies
10-9-2017

Wil je de berg op fietsen neem e-bike mee

Fantastisch; inmiddels voor de zesde keer.

Arja en Wim
31-8-2017

Zeer vriendelijke en behulpzame familie. Doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Prachtige fietsroutes, sinds 2 jaar volgens een knooppuntensysteem dat nog wordt uitgebreid en verbeterd.

Wekelijkse en smakelijke grillavond zorgt voor gezelligheid en onderlinge band.

Fantastish

w.de jong
26-8-2017

We verbleven in de camping in augustus en hadden fantastische tijd daar. Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, schoon sanitair.

Goed mooie camping

Albert
23-8-2017

Ligging goed terreingoed Toilet gebouw niet geweldig

Erg mooie camping,luxe royale plaatsen.

P. Rozendaal
20-8-2017

Zeer gastvrije eigenaren die er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Wij zijn er dit jaar voor de derde keer geweest en het was weer super.

Geen negatieve dingen .

Fijne, goed onderhouden camping.

Joh
20-8-2017

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 50plus Campingpark Fisching in Weißkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 50plus Campingpark Fisching zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 50plus Campingpark Fisching scoort een 9.21 uit 10 op basis van 95 reviews.