Camping 50plus Campingpark Fisching

Oostenrijk, Stiermarken, Weißkirchen

8.2Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor 50plus Campingpark Fisching voor je op een rij gezet:

Meer camping info

102 reviews over Camping 50plus Campingpark Fisching

• 2019
    8Koert09-08-2019

Heel fijn verblijf

Hele fijne en rustige camping met als doelgroep 50+. Zeer gastvrije eigenaren die elk moment van de dag voor je klaar staan. Ruime plekken met stroom-, water- en rioleringsaansluiting. Redelijke schaduwmogelijkheden. Ideale uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten. Goede en schone sanitaire voorzieningen. Gezien het aantal plaatsen zouden er wat meer douche mogelijkheden kunnen zijn. Wij hebben nooit hoeven te wachten.Tevens een restaurant aanwezig wat handig en makkelijk kan zijn. Men kan hier goed eten. Gebied waar de camping in ligt is nog in ontwikkeling.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Frans Rauws06-05-2019

Omdat we 2018 in het hoogseizoen op vakantie moesten hebben we bewust voor een wat minder toeristische omgeving gekozen. Oostenrijk is voor ons sowieso een prettig vakantieland en dat geldt ook voor de regio Stiermarken. Toen heel Europa gebukt ging onder extreme temperaturen was het hier prima uit te houden. Het is wat vlakker dan Tirol en Karinthie dus de fiets kan ook gebruikt worden. Op deze camping is niets aan te merken, plekken groot genoeg, fietsen te huur (zelfs zeer goede elektrische), sanitair eenvoudig maar schoon en de familie Pfandl is zeer vriendelijk en gastvrij. We hadden wel even pech dat de zwemvijver in verband met het warme weer een paar dagen niet te gebruiken was maar dat was netjes aangegeven. We gaan nooit 2x achter elkaar naar dezelfde plek maar komen zeker nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden

• 2018
    7B & M12-10-2018

Fantastische natuur zwemvijver.

Mooie cp met enkele verbeterpunten: - de wifi is slecht op de cp, wel goed in restaurant - koffie, thee erg duur resp. 3,10 en 3,20. Eten prima. - geen wasmiddel voor wasmachine te koop op cp. - ver lopen naar afwasplek en douches, wel toiletten halverwege cp. - veel geluid van militaire vlieg- en helicopterbasis.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Wendy10-08-2018

Super relaxed

Als niet 50+ (ers) hebben wij het goed naar het zin gehad op deze mooi aangelegde camping. Even geen kinderen en honden, maar vriendelijke en rustige mede kampeerders om ons heen. De omgeving (Zirbenland genaamd) is best veelzijdig, maar voor ons wat fanatiekere sporters (mtb en uitdagendere wandeltochten) toch juist weer wat beperkt. Hiervoor moet je dan wat meer de auto (of trein oid) pakken, wat wij jammer vinden. Maar houd je van een rustige camping met goede plaatsen en knap sanitair, gemoedelijke niet mega toeristische omgeving en van lekker fietsen dan ben je op deze camping op het juiste adres.

• 9Eetgelegenheden

• 9Jacqueline01-08-2018

Heerlijke camping in een prachtig gebied

50+ camping in een prachtig gebied waar je heerlijk kunt fietsen. De camping heeft geweldig sanitair, mooi en super schoon. De staanplaatsen bestaan uit gras en gedeeltelijk steentjes. De grotere plekkken alleen gras. Voor mij waren de steentjes een minpunt.

• 10Claudia Bindinga09-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Super vriendelijk en betrokken campingeigenaren. Nette camping met mooie grote kampeerplaatsen. Super schoon sanitair. Goed restaurant op de camping waar ze heerlijke Steiermarkschnitzels hebben een aanrader! Stond hier met mijn ouders we hebben erg genoten.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 6Ruud06-07-2018

Niet meer voor ons

De eigenaren kunnen geen kritiek velen. Wanneer gevraagd wordt of het Acsi tarief nog zou moeten gelden volgens de gids dan wordt dit onmiddellijk afgewezen. Dineren in het eigen restaurant is zeker de moeite waard, alleen jammer dat je amper tijd hebt om te genieten want dan is alles al weggehaald en staat de volgende gang weer op tafel. Binnen een uur sta je weer buiten, jammer want eren moet een tractatie zijn en geen racewedstrijd tegen de klok. Plaatsen op camping staan voor 100m2, maar halen de 80m2 nog niet. Veel overhangende takken maken de plaatsen klein. Vuilwater voor campers lozen is nog steeds moeilijk omdat het niet een put maar op een verhoging moet gebeuren. Voor bezoek die even langskomt moet onmiddellijk het volle tarief worden betaald. Overal worden briefjes opgeplakt en aan gehangen. Geeft een onvriendelijke bejegening.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Bernd Pfandl, Inhaber, Eigentümer, 08-07-2018

Lieber Gast! Vielen Dank für Ihre Bewertung. Die Wartezeiten in unserem Restaurant sind kurz und das lieben unsere Gäste. Gerne können Sie doch einfach sagen, dass Sie eine kleine Pause machen wollen - natürlich kein Problem.

Natürlich ist es wichtig dass wir wissen wer auf unserem Camping zu Gast ist, so ist es wichtig Besucher anzumelden. Für Besucher gibt es eine Gebühr da ja auch Leistungen in Anspruch genommen werden, darüber hat sich noch niemand aufgeregt. Wir freuen uns dass Ihnen unsere neue Entsorungsstation gefällt, der kleine Hügel ist deswegen, damit kein Oberflächenwasser in den Kanal läuft, das war Vorschrift. Gerne haben wir aber in den Luxus dieser neuen Entsorgungseinheit investiert. Bei den Plätzen werden wir im Herbst nochmal stark ausschneiden, das wächst sehr schnell.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9tom14-06-2018

fantastisch

prachtige camping ,leuk ontvangst,heerlijk eten . de douche gelegenheid viel wat tegen,met douchegordijn . Het was er super schoon,

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Bedty29-11-2017

Prachtig aangelegde camping met prima restaurant.

• ruime, deels verharde plaatsen
    • prachtig sanitair
    • service van de campingbaas, brengt ons na een val zonder aarzelen naar het ziekenhuis
    • mooi fietsgebied
    • centrum dorpje op 1 km
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 10Frans en Karin18-09-2017

Leuke en mooie camping

Goed verzorgde camping. Je kunt alle kanten op met de fiets. Zowel knooppunten, als met de fietsnavigatie. In het restaurant kun je lekker eten voor weinig geld. De wekelijkse grill avond is ook gezellig. Verzorgd en netjes sanitair. Voor de afwas is er weinig ruimte, dit is voor ons het enige minpuntje. Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Camping 50plus Campingpark Fisching info