Camping 50plus Campingpark Fisching

Camping 50plus Campingpark Fisching
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor 50plus Campingpark Fisching voor je op een rij gezet:

66 reviews over Camping 50plus Campingpark Fisching in het Nederlands

Fantastische natuur zwemvijver.

B & M
12-10-2018

Mooie cp met enkele verbeterpunten:

- de wifi is slecht op de cp, wel goed in restaurant

- koffie, thee erg duur resp. 3,10 en 3,20. Eten prima.

- geen wasmiddel voor wasmachine te koop op cp.

- ver lopen naar afwasplek en douches, wel toiletten halverwege cp.

- veel geluid van militaire vlieg- en helicopterbasis.

Super relaxed

Wendy
10-8-2018

Als niet 50+ (ers) hebben wij het goed naar het zin gehad op deze mooi aangelegde camping. Even geen kinderen en honden, maar vriendelijke en rustige mede kampeerders om ons heen. De omgeving (Zirbenland genaamd) is best veelzijdig, maar voor ons wat fanatiekere sporters (mtb en uitdagendere wandeltochten) toch juist weer wat beperkt. Hiervoor moet je dan wat meer de auto (of trein oid) pakken, wat wij jammer vinden.

Maar houd je van een rustige camping met goede plaatsen en knap sanitair, gemoedelijke niet mega toeristische omgeving en van lekker fietsen dan ben je op deze camping op het juiste adres.

Heerlijke camping in een prachtig gebied

Jacqueline
1-8-2018

50+ camping in een prachtig gebied waar je heerlijk kunt fietsen. De camping heeft geweldig sanitair, mooi en super schoon. De staanplaatsen bestaan uit gras en gedeeltelijk steentjes. De grotere plekkken alleen gras. Voor mij waren de steentjes een minpunt.

Voor herhaling vatbaar

Claudia Bindinga
9-7-2018

Super vriendelijk en betrokken campingeigenaren. Nette camping met mooie grote kampeerplaatsen. Super schoon sanitair. Goed restaurant op de camping waar ze heerlijke Steiermarkschnitzels hebben een aanrader! Stond hier met mijn ouders we hebben erg genoten.

Niet meer voor ons

Ruud
6-7-2018

De eigenaren kunnen geen kritiek velen. Wanneer gevraagd wordt of het Acsi tarief nog zou moeten gelden volgens de gids dan wordt dit onmiddellijk afgewezen. Dineren in het eigen restaurant is zeker de moeite waard, alleen jammer dat je amper tijd hebt om te genieten want dan is alles al weggehaald en staat de volgende gang weer op tafel. Binnen een uur sta je weer buiten, jammer want eren moet een tractatie zijn en geen racewedstrijd tegen de klok. Plaatsen op camping staan voor 100m2, maar halen de 80m2 nog niet. Veel overhangende takken maken de plaatsen klein. Vuilwater voor campers lozen is nog steeds moeilijk omdat het niet een put maar op een verhoging moet gebeuren.

Voor bezoek die even langskomt moet onmiddellijk het volle tarief worden betaald. Overal worden briefjes opgeplakt en aan gehangen. Geeft een onvriendelijke bejegening.

Bernd Pfandl, Inhaber, Eigentümer, 8-7-2018

Lieber Gast! Vielen Dank für Ihre Bewertung. Die Wartezeiten in unserem Restaurant sind kurz und das lieben unsere Gäste. Gerne können Sie doch einfach sagen, dass Sie eine kleine Pause machen wollen - natürlich kein Problem.

Natürlich ist es wichtig dass wir wissen wer auf unserem Camping zu Gast ist, so ist es wichtig Besucher anzumelden. Für Besucher gibt es eine Gebühr da ja auch Leistungen in Anspruch genommen werden, darüber hat sich noch niemand aufgeregt. Wir freuen uns dass Ihnen unsere neue Entsorungsstation gefällt, der kleine Hügel ist deswegen, damit kein Oberflächenwasser in den Kanal läuft, das war Vorschrift. Gerne haben wir aber in den Luxus dieser neuen Entsorgungseinheit investiert. Bei den Plätzen werden wir im Herbst nochmal stark ausschneiden, das wächst sehr schnell.

fantastisch

tom
14-6-2018

prachtige camping ,leuk ontvangst,heerlijk eten .

de douche gelegenheid viel wat tegen,met douchegordijn .

Het was er super schoon,

+ ruime, deels verharde plaatsen

+ prachtig sanitair

+ service van de campingbaas, brengt ons na een val zonder aarzelen naar het ziekenhuis

+ mooi fietsgebied

- centrum dorpje op 1 km

Leuke en mooie camping

Frans en Karin
18-9-2017

Goed verzorgde camping. Je kunt alle kanten op met de fiets. Zowel knooppunten, als met de fietsnavigatie. In het restaurant kun je lekker eten voor weinig geld. De wekelijkse grill avond is ook gezellig. Verzorgd en netjes sanitair. Voor de afwas is er weinig ruimte, dit is voor ons het enige minpuntje. Komen zeker nog een keer terug.

Super plek

Familie Reitsma
11-9-2017

Het is een super camping. Met name de comfort plaatsen op de nieuwe veldjes zijn prachtig en je hebt hier meer dan plaats genoeg. Het is een "klein maar fijn" familie bedrijf. De familie Pfandl laat je echt thuis voelen, geven je tips voor uitstapjes en zijn oprecht geïnteresseerd hoe je dag was. In het restaurant is geen uitgebreide kaart maar wat er op staat wordt vers bereid en dat proef je. Fietsen volgens het knooppunten netwerk is ook prima te doen. Kortom deze camping is een aanrader!!!

Schitterend afwisselen fietsen prachtige omgeving

Kees en Alies
10-9-2017

Wil je de berg op fietsen neem e-bike mee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 50plus Campingpark Fisching in Weißkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 50plus Campingpark Fisching zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.