Pension Arnika

3 reviews over Pension Arnika in het Nederlands

Fantastisch topvakantie

Patrick,
28-10-2017

Toplocatie, rustig gelegen tussen Ramsau en Schladming. Zeer goede keuken ,kamers verzorgt. Uitstapjes en tips met veel plezier te verkrijgen van de chef , Helmut. Zeer vriendelijke uitbaters . Kortom goede prijs kwaliteit verhouding.

Volgend jaar zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

2008

meer dan goed

Ronald Rens
20-12-2008

wij komen hier al 25 jaar. Zaak overgenomen door de zoon, die nu geleideljk de kamer vernieuwt. Formule half pension is een aanrader !

Gereisd met partner in december 2008

wij komen hier al 24 jaar

Ronald Rens
15-12-2008

De zaak is sinds enige tijd overgenomen door de zoon, die geleidelijk het pension renoveert. Het vriendelijk karakter en de uitstekende keuken zijn gebleven. Wij hebben vroeger verschillende jaren moeten "shoppen" vooraleer iemand ons dit pension aanbeval. We zijn er gebleven. De langlaufloipe passeert op ca. 50 m. Rustige ligging en de auto staat op een privéparking. Gelegen tussen Ramsau en Schladming. Ramsau is met een flinke wandeling te voet te bereiken, voor Schladming moet je de auto in.

Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Arnika in Vorberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Arnika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.