Vakantiehuis Hüttendorf Präbichl

We hebben een aantal aanbieders voor Hüttendorf Präbichl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Hüttendorf Präbichl in het Nederlands

Uiterste rust!

patricia, 13-12-2011

Onze eerste algemene indruk was een mooi huisje en mooie natuur!Goeie bedden en veel ruimte en het was ook schoon.Wij gingen er dagelijks de omgeving verkennen en er is op zo´n 8 km afstand een leuk overdekt zwembad maar er was ook veel te doen in het dorp zoals met de stoeltjeslift naar boven over de top wandelen en je hoort alleen de gemsen op de rotsen springen.En vergeet niet Sachertorte te eten in hotel sacher te Graatz!

mooi huisje, goed bereikbaar.

henry, 8-8-2010

het huis is mooi en ziet er goed uit, het is ook ruim. wij waren met twee volwassenen en drie kinderen. barbeque is voor algemeen gebruik. voor de zomer vonden wij dit niet echt geslaagd omdat het weer altijd slechter is dan 10 km verder.het meest nare vonden wij wel dat er gezegd word div. liften in de buurt , deze zijn er ook maar doen het niet. er is een lift vlak in de buurt en deze gaat alleen op woensdag ,zaterdag en zondag ,als het mooi weer is, en het is een eenpersoonslift dus met kleine kinderen een groot avontuur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hüttendorf Präbichl in Tragöss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hüttendorf Präbichl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hüttendorf Präbichl scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.