Reviews over Tillmitsch

Leuk gasthof met goede eetgelegenheid

t_h_hendriks,
    19-8-2011

wij hebben hier 1 overnachting gehad op weg naar Kroatie: ligt vlakbij de snelweg, maar in een hele mooie omgeving, vlakbij is een meer (Sulmsee) waar je kunt zwemmen. De camping aan het meer is van dezelfde eigenaar als Landhof Prasser.

Kamers zijn ruim, douche goed en ontbijt was OK. En dat alles ook nog betaalbaar !

Naast het hotel hebben ze een ruim restaurantje met groot terras en lekker eten. Ons viel het op dat er veel mensen uit de directe omgeving daar kwamen eten, dat is vaak een goed teken. Wij komen hier in elk geval nog een keertje terug.