Hotel Sonnenuhr

• 9.1Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

46 reviews over Hotel Sonnenuhr

• 7Fam. Everts18-08-2020

Fijne plek, prachtig gebied!

Goed hotel, fijn personeel en vriendelijke hoteleigenaresse! Het ontbijt was goed, sfeer in het hotel plezierig. Mooie ligging en het hotel ligt in een prachtig gebied! Één aandachtspuntje: de entourage, eerste indruk van het hotel vonden wij wat onverzorgd; dode planten tegen de voorkant en op het terras, kapotte stoeptegels, emmers afval die al opgeruimd hadden kunnen worden. Echt een punt van aandacht vonden wij. Wij zijn ervan overtuigd dat als de uitstraling wordt aangepakt, het hotel nóg beter uit de verf komt. En dat hopen wij, het hotel is het waard!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Els van Rooijen04-04-2016

Al jaren een gemoedelijke sfeer in Hotel Sonnenuhr

Sonnenuhr is een heel fijn familie hotel. Kinderen groot en klein zijn van harte welkom. De kamers zijn prima en het eten is goed. De sfeer is gezellig en gemoedelijk en dat is dankzij de eigenaren Jack en Maria. Ook het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Niet onbelangrijk: De bar is in het hotel is 's avonds ook gezellig. Het eten is prima. Voor ieder wat wils. Het skigebied is misschien voor sommigen niet heel hoog en groot, maar er ligt wel altijd sneeuw.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Winters29-02-2016

Gezellig familie hotel zeer dicht bij de piste!

Hotel ligt op loopafstand van de lift (dal station). Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel. Het eten is goed en er wordt altijd rekening gehouden met de kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9Fam. van der Heijden20-01-2016

Fijne Kerst/wintersportvakantie bij Jack & Maria

Goed hotel met geweldige service. Slechts 50m van de skilift. Er waren tijdens ons verblijf alleen Nederlandse gasten. Eigenaar Jack & vrouw erg vriendelijk en behulpzaam, en de rest van het personeel ook.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 9Familie Kuilman17-01-2016

Een hotel waar je terug wilt komen!

Superdicht bij de pistes, goede kamers, gezellige bediening en prima eten. De zirbenschnapps van het huis verhoogt de sfeer! De eigenaars zijn zeer betrokken bij hun gasten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 8R.H. Meijer27-09-2015

Heerlijke plek

Hotel Sonnenuhr in Tauplitz is een goed hotel wat gunstig gelegen is t.o.v. uitstapjes en in de winter van de skipiste. In de omgev ing kun je heerlijk wandelen, fietsen etc. Het personeel is heel vriendelijk en de prijs/kwaliteitverhouding is goed. Zeker een plek om nog eens te bezoeken

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Nicole Cordia30-03-2015

Prima voor als je vlak aan de piste wilt zitten.

Hoteleigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk. Het hotel heeft een gezellige bar, al mag er nog wel overal in Oostenrijk gerookt worden dus dat was even wennen.

Bedankt!!!, eigenaar, 27-02-2016

Lieve Nicole, Bedankt voor je beoordeling van ons hotel. Fijn om ter horen dat jullie een fijne vakantie bij ons hebben gehad! We willen ook graag nog even kwijt dat wij oa. dankzij jullie beoordeling nu ons hele hotel rookvrij hebben gemaakt!

Daarom nogmaals hardstikke bedankt! Hopelijk tot de volgende keer in een rookvrij Sonnenuhr!!!

lieve groetjes, Jack en Maria, Sonnenuhr

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 8Christian Davidse23-03-2015

Goed hotel, dichtbij piste met goede service

Voor wintersport: de ligging is perfect vanaf de piste en lift (50m / 150m). Kamers prima verzorgd. Goede service en gezellige bar.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Jelleke Bouma23-03-2015

Gastvrij genieten!

De familie Schreurer ontvangt je werkelijk als gast. Heel relaxte sfeer, huiselijk, gezellig. Jack en Maria laten je je er echt thuisvoelen en zijn erg flexibel. Ook de andere medewerkers zijn zeer gastvrij. Heel fijne week gehad op toplocatie!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Yvonne de Vroede14-03-2015

Heerlijke plek voor de wintersport!

Hotel Sonnenuhr in Tauplitz is een heerlijk hotel, met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastisch gelegen aan de piste. Het wintersportgebied is heerlijk voor beginners maar ook geoefende skiërs kunnen er hun hart ophalen.

Gereisd met partner in januari 2015

Hotel Sonnenuhr info