Appartement Kulmhof

thuis komen!

Dick van de Hoar
15-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Al jaren komen we op deze locatie in Tauplitz. Met name de wintersport, maar ook 's zomers zijn we regelmatig gast daar.

Het appartementgebouw op zich is niet spectaculair, maar je hebt wel een zwembad met sauna gratis ter beschikking.

Er zijn vele types appartementen, wij logeren vaak in een 7 persoons. Op de begane grond is een gezellige "herberg", waar je 's morgens je broodjes haalt en 's middags een biertje. Ook kun je er ontbijten. Prijs/kwaliteit past.

In de winter ga je met de tractor bus naar de piste, die om het half uur je gratis ophaalt. Het skigebied is niet groot, maar gezinsvriendelijk.

In de zomer zijn er wandelmogelijkheden te over. Fietsen kan prachtig richting Bad Aussee en dan met de trein terug bijvoorbeeld.

Goede restaurants zijn er ook, tips gratis te krijgen.

Elk jaar weer genieten

roos
18-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kom hier al 16 jaar omdat mijn familie hier een appartement heeft, en echt super locatie! Aardige mensen en fijn skigebied

Heerlijke Motor vakantie!!

R de haas
1-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement van Jack Hoeve in appartementen complex Kulmhof is de perfecte uitvalsbasis om mooie motor tochten te maken. Het appartement is van ruim en en modern ingericht en geschikt voor 6 personen. het heeft 2 balkons en uitzicht op het dode gebergte. In de zomer kun je er heerlijk wandelen, fietsen/mountaibiken en natuurlijk motorrijden zoals wij hebben gedaan je raakt niet uitgekeken, mooie weggetjes langs de meren en verschillende passen hebben we gereden.

voor meer info kijk op de website

Prima appartment

Danielle
4-9-2011

1 nacht overnacht in appartement in Kulmhof.

Lekker gegeten bij sporthotel aan het begin van de weg.

App. is niet heel ruim, maar alles is aanwezig.

Wij zaten op de bovenste etage, met nog een tweede woonlaag.

Trap naar 2e woonlaag in appartement is een drama....wenteltrap met smalle doorgang (draait op 1,5 bij 1,5 naar andere woonlaag)

Uitzicht prachtig.

Zwembad en sauna genieten.

Stube in complex aanwezig, ook prima voor een drankje (hebben ook kleine kaart).

Omgeving prachtig (heel anders dan bijv. in de buurt van Innsbruck)

swietne miejsce

marek
        7-4-2010
        • Ligging t.o.v. pistes6

apartamenty kulmhof polecam jak najbardziej.bylismy z zona w marzec 2010.napoczątku bylo zaskoczenie ze recepcja jest nieczynna i pisze ze jest dyzur codziennie od 17 do 18.szok dla nas (a byla za 8 min.14).natomiast na skierowaniu bylo napisane ze od 14.wpadlem w panike i dzwonilem do polski.tymczasem pani recepcjonistka pojawila sie punkt 14.pokoje przyjemne,wyposazone we wszystko i (az nawet za durzo np jakies rozne gry planszowe),hotel typowo narciarski,nawet zejscie do narciarni jest odzielne.po nartach przebiera sie w stroje,bierze szlafrokoki(ja bez)wsiada do windy i zjezdza na basen i saune.sauna czynna do 20(basen tez).wszystkiego pilnuje pani Izabela z baru(z pochodzenia holenderka),mówi po angielsku.w barze przy recepcji dobre piwo(2.5 euro) a pizza taka sobie.przy saunie i basenie jest taki maly ogród zimowy(wychodzi sie tam na kilka min prosto z sauny i uwierzcie mi nie jest zimno.na dworze bylo -10.pod hotel od 8.30 co kilkanascie min podjezdza tzw skizug(nie skibus).jest

appartement dicht bij de piste

harma en erik
        26-2-2009
        • Ligging t.o.v. pistes8

Zijn net een weekje terug.Zaten in een 6 persoons app.in de kulmhof.Wel schoon maar beetje verouderd allemaal.Leuk zwembad en sauna.Om het half uur stopt er een treintje voor het app.om je naar de piste te brengen.Super.Omgeving prachtig en mooie pistes ook voor beginners.Wel weinig mogelijkheden voor apres-ski of om uit eten te gaan. Onderin het app. wel een restaurant waar je een pizza kon eten maar dit zag steeds blauw van de rook.

Wel jammer dat je na afloop van je verblijf nog een rekening krijgt voor gas/licht en stroom.

Voor de rest een prima appartement als je niet te veel luxe verwacht maar wel ruimte wilt en lekker dicht bij de pistes wilt zitten.

Erik en Harma

2008

Geweldig appartementencomplex

Charles Visser
        28-7-2008
        • Ligging t.o.v. pistes9

In het appartementencomplex is een overdektzwembad en sauna aanwezig waar je als gast gebruik van mag maken. Verder is er een gezellige bauernstube waar de nederlandse eigenaren Tonny en Isabella je gastvrij ontvangen voor een hapje en een drankje. In de zomer zijn in de directe omgeving prachtige uitstapjes te maken. En is er voor jong en oud wat te beleven.!!!!

2007
        • Ligging t.o.v. pistes6

wat een heerlijk appartement, naast het zwembad, pistes in de buurt evenals vele zalige restaurants, voor een superprijs! Wij gaan in de zomer weer!!

Fantastisch complex

R Beekschooten
        23-9-2007
        • Ligging t.o.v. pistes7

Fantastisch complex. Rustig gelegen, met een schitterende uitzicht. Zwembad en (gratis!) sauna zijn uitstekend. Gezellige Stube, die door een Nederlands stel gerund wordt. Beperkte, maar afdoende kaart. We komen hier al een aantal jaren zowel 's zomers (golf) als in de winter (skiën). Pistes op 1200 meter. Parkeerplaatsen direct naast de piste. Zelfs in de carnavalsweek ruim voldoende parkeerruimte. Gezellig familieskigebied met voldoende afwisseling en uitdaging. Geen 100 gekoppelde pistes. Maar ook niet de bijbehorende wachttijden. Voor zomers 4 mooie golfbanen binnen 20 minuten rijden en heel, heel erg veel bergsportmogelijkheden.

2006

Prachtig komplex, zwembad mooi geworden

Ad en Angela
        5-11-2006
        • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig komplex, zwembad mooi geworden.Alles ziet er netjes uit. Isabella en Tonny van de

Bauernstube zijn gezellige gastvrije behulpzame mensen.

Alles binnen handbereik voor een complete vakantie, zomer en winter.

Een aanrader!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kulmhof in Tauplitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kulmhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kulmhof scoort een 8.24 uit 10 op basis van 12 reviews.