Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

70 Reviews over Lantana

• 10Monique26-06-2022

Super chalet in een mooie omgeving

We hebben een fantastische 1,5 week gehad. Mooi en schoon chalet. Heerlijk rustige omgeving. Echt een aanrader. Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam met alle vragen die je hebt en volop informatie in chalet aanwezig voor leuke uitstapjes of wandelroutes.

• 10Natuur
  • 9Daan14-03-2022

Heerlijke vakantie gehad

We hebben met 2 gezinnen echt een heerlijke wintersportvakantie gehad. Het huis komt helemaal overeen met de beschrijving en is groot genoeg voor 4 volwassenen en 5 kinderen in leeftijd van 9 t/m 16 jaar Sauna en jacuzzi zijn heel fijn, al zat er wel vrij veel chloor in het water. De jacuzzi wordt overigens regelmatig gecontroleerd door een bedrijf, fijn dat je als gast hier verder geen omkijken naar hebt. (alleen even water bijvullen als het nodig is). Skigebied van Kreischberg is ideaal voor een gezinsvakantie. Het ligt op 10 minuten rijden, met voldoende gratis parkeerplek direct naast de gondel. Ook in de drukke vakantie week weinig wachttijden, in de ochtend konden we alle dagen bijna direct instappen! Niet al te lange pistes aar genoeg uitdaging voor een week met de familie en fijn dat je makkelijk op hetzelfde punt uitkomt om elkaar te treffen

• 9Natuur
  • 8Kooistra03-10-2020

Heerlijke rust

Heerlijke locatie, rust en groen. Logischerwijs wel wat van auto afhankelijk, maar dat weet je als je naar de ligging kijkt bij boeken. Al ligt t dorpje met bijvb wat kleiner supermarktje op prima loop/fiets-afstand. Chalet was prima schoon. Fatsoenlijk kookgerei en huishoudelijke artikelen zijn aanwezig, fijn! Jacuzzi is heerlijk na een dag wandelen! (Had iets minder chloor in gemogen;) ) We waren iets vergeten mee terug te nemen, over gebeld en is direct keurig (aangetekend) teruggestuurd. Super service en contact.

• 9Sandra19-08-2020

Heerlijk genoten

Heerlijk genoten in dit prachtige chalet. Mooie omgeving waar ontzettend veel te doen en te zien valt.

• 8P. Vilijn05-08-2020

fantastische woning

Enorm genoten van chalet Lantana. Een schone en verzorgde woning in een prachtige omgeving.

• 10Fam koehl24-07-2020

Super vakantie

Super mooi huisje . Lekker rustig . Mooie omgeving . Ik kan dit echt iedereen aanraden. We komen zeker terug. En wat wij vooral erg fijn vonden is dat onze kinderen zich thuis voelden en dat ze echt genoten hebben. Vooral de schommel vonden ze geweldig en jacuzzi. Ze hebben zich goed vermaakt .

• 9Mark02-02-2020

Echt een aanrader.

Super fijn Chalet Lantana. Voelt als thuis komen. En het is echt super rustig en prettig. Super veel ruimte. Een mooie jacuzzi en sauna. Mooie badkamers. Aparte ski en snowboard opslag. Witgoed om je kleding te wassen. De pistes liggen op 10 minuten rijden in Kreischberg. Geweldige pistes en veel mogelijkheden. Kortom een super accommodatie en omgeving. Het dorpje Stadl-an-der-mur is klein maar heeft wel alles.

• 8Familie Verhulst30-12-2019

Aanrader

Wij hebben met 7 volwassenen en 2 kleine kinderen een fantastisch verblijf gehad in een prima chalet. Extra was de Kerstboom en Guirlande tijdens de Kerstdagen. Een volledig ingerichte keuken en zalige bedden maakten ons vakantie echt tot een feest en het ski-gebied van Kreischberg op 15 minuten afstand was met 42 km. ruim voldoende.

• 10Familie18-08-2019

Schönes Chalet in sehr schöner Wanderregion

Wir haben unseren Aufenthalt im Chalet Lantana sehr genossen. Die Region bietet sehr viel Möglichkeiten. Wir haben uns rundum wohl gefühlt. Der Kontakt zu den Vermietern war sehr freundlich und unkompliziert.

• 9Groentjes20-07-2019

Mooi huis en omgeving

Wat een ruim en prachtig huis! en mooie omgeving! Wij hebben ervan genoten in de zomer! Ook de jacuzzi op de veranda was top. In de omgeving kun je een hoop dingen doen, zoals wandelen, mountainbiken, rodelen, klimmen, raften, naar de watervallen etc

Chalet Lantana info

• CafeNiet beschikbaar