Chalet Haus Sep

5 tips over Chalet Haus Sep

Babs, 30-3-2015
Skigebied Kreischberg (Murau)
Noortje Kroeze, 6-4-2014
Onder een sterrenhemel genieten van de warme jacuzzi om vervolgens lekker voor de kachel een wijntje of warme chocolademelk te drinken. (gezelligheid ten top)
Hidde, 26-3-2014
skipiste 'Kreischberg' is voor ieder wat.. Een leuke dagtour op de 'Frauenalp' is ook een aanrader (boeken bij Richi's skischule)

Ton Vosselman, 20-5-2013
Ga minimaal 8 dagen de omgeving is schitterend, in diverse restaurants kun je heerlijk eten en je wordt nog echt ouderwets behandeld door vriendelijke mensen.
Babs, 10-3-2013
Murtaler Hof is een goed restaurant. Verder is Da Brauhauser een hele leuke eetgelegenheid, zeer goed te betalen en de gastheer en -vrouw zijn erg hartelijk,. Zeker een aanrader dus.