Chalet Haus Sep

53 reviews over Chalet Haus Sep in het Nederlands

Superb place !

Niamh Leonard
26-9-2017

Lovely chalet with great space! Very peaceful and in a quiet area. Local towns have everything and are only a drive or walk away.

Heerlijk huis

Ingrid
3-7-2017

prachtig huis, ideaal met afgesloten veranda voor de hond. Mooie omgeving, rustig park

Heerlijk huis, prachtige ligging en uitzicht!

Fam. Braspenning
29-5-2017

De slaapkamers zijn ruim met veel opbergruimte in de inbouwkasten.

Gezellig de gaskachel aan 's avonds. Heerlijke jacuzzi onder de sterren. Super dat ook onze hond mee mocht. Sfeervolle woning met ruim omheind terras.

De start van onze vakantie begon niet helemaal vlekkeloos door een menselijk foutje, maar na contact met eigenaren is dit naar volle tevredenheid opgelost.

Heerlijk in de zomer! Prachtige natuur in de omgeving.

Mooi chalet in een hele rustige omgeving

M. Polet
18-8-2016

Het huis was super zo ook de ligging. Om leuke dingen te doen moet je wel redelijke afstanden afleggen.

Dit jaar was er voor het eerst de Steiermarkcard, echter dit was een grote (dure) flop. Nog bijna nergens toe te passen. Voor de rest een super vakantie gehad, het huis is een aanrader. Netjes ruim en vooral schoon.

Excellent !

Niamh Maria Leonard
13-8-2016

Easy access to local amenities and nearby towns/cities/villages

Super!

wiebe
    13-8-2016

Alles top mooie ligging super jacuzzi

Heerlijk ontspannen

Hidde
    13-8-2016

Heerlijk ruime woning met alles erop en eraan. Skipiste is vlakbij met brede stroken en lange afdalingen. Na een dag skiën ontspannen in de jacuzzi of in bad. Alles is keurig verzorgd en je voelt je er gelijk thuis

fam. de Geus
    6-8-2016

Mooi, compleet huis, met veranda voor alle weersoorten en de jacuzzi maakt het af.

Zeer mooie Chalet

Willem
    11-7-2016

De chalet is echt heel mooi. Ligging is fantastisch en alles is goed geregeld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Haus Sep in Stadl An Der Mur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Haus Sep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Haus Sep scoort een 9.26 uit 10 op basis van 53 reviews.