Hotel Locker

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag15°3°
Hotel Locker

We hebben een aantal aanbieders voor Locker voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Locker in het Nederlands

Zeer leuk

Chris
17-8-2009

leuk hotel met zeer mooie kamers.

Helaas is er in het plaatsje zeer weing te doen, maar tijdens ons verblijf was er een tent feest en dat was echt oostenrijks.

2008

een gastvrij hotel in het kleine rustige dorp St. Ruprecht a.d.Raab in Steiermark niet ver van Graz. Moderne kamers van alle gemakken voorzien met balkon, hartelijke ontvangst. Er is een zwembadje in de tuin. uitstekende keuken. Als we in de buurt zijn overnachten we altijd bij Locker. Dit is echt een aanbeveling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Locker in St.Ruprecht an der Raab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Locker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.