Vakantiepark Kreischberg

Meer vakantiepark info

14 reviews over Vakantiepark Kreischberg

• 9Emilie03-03-2020

Super

Basic huisjes klopt. Maar echt prima zou zo weer terug gaan. Troadkast xl huisje hadden wij. hout huis. hal entree direct badkmr. ligbad , open keuken met een hout eetkamer zetje. geen bankstel. Hebben we niet gemist. Hele dag skieen en op de Kreischberg aanwezig geweest. Dus rond 18.00 eten en eigenlijk lekker chillen in ons bed. eerste etage 2 pers bed. alles hout echt leuk! beneden in keuken openhaard kacheltje. zelf te bedienen. in badkmr ook een kacheltje zolder met twee bedden en een prachtig uitzicht op de ski piste die lopend prima te bereiken was. maar wij toch een aantal x de auto hebben gepakt. goed te parkeren daar. gratis. niet druk ondanks voorjaarsvakantie elke x wel in 15 min of sneller al in de gondel de berg op. prima berg hutten op de berg. Piste goed voor zowel beginner als gevorderde. Echt een leuke ski vakantie gehad. er zijn diverse huisjes te boeken ook appartementen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 5Familie11-08-2017

Zeer basic vakantiehuis in een mooie omgeving

De omgeving is werkelijk prachtig. Echter zijn de meeste restaurants gesloten ivm dat deze omgeving meer op wintersport gericht is. Dit vonden we wel jammer. Zelfs de skilift (Kreishberg) was maar 2 a 3 x per week open. Het was er redelijk rustig in het hoogseizoen. Voor mensen welke rust zoeken is dit een ideale omgeving.

Het park was netjes aangelegd. Een simpel binnenzwembad en een speeltuintje voor de allerkleinsten.

De restaurant-eigenaar van het park vonden we niet klant-vriendelijk. Ook de prijzen van de losse verkoop ijs "schoten erg door".

Er waren redelijk veel Nederlanders (>50%). Ook veel gezinnen met een hond, leek soms een hondenpark.

De huisjes waren erg basic (huisje Troadkasten). Dit viel ons erg tegen. Geen sofa waar men even op kon relaxen. Er was alleen een houten eethoek in de woonkamer. Ook een tv beneden misten we op de wisselvallige dagen. (stond een oude tv boven op de slaapkamer). Ze waren een beetje smoezilig. Haarballen onder het bed, stof op de balken. In de eerste dagen heb ik veel last gehad van de aanwezige hondenharen (ben nl allergisch hiervoor, heb hiervoor gelukkig medicijnen voor ivm benauwdheid. Na enkele dagen gelucht te hebben ging het weer. In ieder geval niet aan te raden voor allergische mensen. Er is geen waterkoker aanwezig (gelukkig een Action in Murau). Ook slechte pannen.

In verhouding veel geld voor weinig comfort!

• 5Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 5S.10-08-2016

Redelijk

Appartementen ruim opgezet. Bedden hard. Pluspunt is een heerlijk bad.

Eten heel simpel. Geen hoogstandje. Veel activiteiten in de omgeving alleen open in het weekend in de zomer.

Zwembad stelt weinig voor en er is geen kinderanimatie aanwezig.

• 7Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5Delores25-03-2015

Dit nooit weer

Appartement klein geen bank of kussens op de harde stoelen. Geen afzuigkap slechte pannen weinig bestek geen spatel. Alles erg klein geen opbergruimte voor ski's of skischoenen. Centrale verwarming die stuk was 2dgn. Alles geboekt bij touroperator nooit meer. Alleen het zwembad is super. WiFi was slecht traag.

• 2Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 8N.V.T16-11-2010

mooi park!

mooi park! het was erg leuk, tegen de bergen gelegen park, wel klein maar dat maakt niet uit. appartementen waren mooi en erg luxe! zelfs een voeten bad in de badkamer! personeel erg vriendelijk, een ding vrage en ze werken eraan. eten erg lekker elke dag iets anders op het menu!

• 10Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9jonrij19-07-2010

rustig gelegen, fantastisch personeel

Vakantiepark Kreischberg is een klein park met verschillende type woningen die verspreid over het parkje liggen. In de zomer vnl voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Het personeel is heel erg servicegericht en geen vraag was ze te veel. Eten is erg goed, hoofdmenu erg afwisselend, met keuze tussen vlees, vis en vegetarisch en apart kindermenu. Tevens kan je kiezen voor normale portie of klein. voor en nagerecht van buffet en daar is de variatie minder groot. Ontbijt erg uitgebreid; muesli, cornflakes, yoghurt, melk, kaiserbroodjes, meergranenbroodjes, kaas, vlees, komkommer, tomaat. Maar dat was elke ochtend ongeveer het zelfde. Wel goede kwaliteit. Voor de kinderen was er een animatie progamma, maar enkel in het duits. Verder zijn er weinig Nederlanders. Ook voor volwassenen organiseerde het hotel ea, zoals golfcursus, wandeling onder begeleiding gids ed. Hotelkamers zijn redelijk ruim, goede schoonmaak, wel klein balkon. Het was wel gehorig. Wij hadden geboekt op basis van A.I.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10Hetty en fam.07-09-2009

Een absolute aanrader!

Wij, een gezin met 3 kinderen (10, 7 en 5 jaar) hebben hier een geweldige vakantie gehad. Park is keurig netjes, superschoon, vriendelijk personeel. Zwembad is geweldig (niks badmutsen verplicht!) Appartementen super, behalve de bedden, die zijn eigenlijk veel te hard. Wel elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Lekker eten en drinken (all inclusive). Mooie omgeving, genoeg te beleven voor iedereen die van wandelen en bergen houdt. We denken er serieus over na om volgend jaar terug te gaan.

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

• 8M&M en 2 jongens20-08-2009

Het was het net niet

Eigenlijk niets op aan te merken, het was netjes, schoon, keuze-menu prima. Alleen de kids van 13 en 9 verveelden zich een ongeluk. Er waren alleen Duitsers en Belgen, dus geen aansluiting voor ze en alleen animatie voor de mini's, echt jammer.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Michel18-07-2009

Mooi park in een prachtige omgeving

Wij zijn hier geweest van 4 t/m 11 juli 2009. Leuk, mooi park met een heerlijk zwembad in een prachtge omgeving.

Pas alleen op met het boeken van een huisje met een bedbank. Niet op de bedbank gaan slapen, boek dan een huisje voor meer personen. Bedbanl zeer slecht. Heb de hele week bijna niet geslapen.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8tubben26-02-2007

Uitstekend kleinschalig vakantiepark met zwembad. Erg (kind)vriendelijk personeel, keurige woningen. Super schoon. Uitstekend skigebied voor families.

• 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met familie in februari 2007

Vakantiepark Kreischberg info

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages