Vakantiepark Kreischberg

8,2

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,2

11 reviews over Vakantiepark Kreischberg in het Nederlands

Een fantastische vakantie, voor herhaling vatbaar!

G. de Jong
1-3-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij waren hier met twee gezinnen, in totaal 10 personen. Het skigebied is niet enorm, maar groot genoeg voor een week plezier en voor ieder wat wils.

Het chaletpark ligt wel een aantal kilometers verwijderd van Murau, een mooie plaats, maar direct bij de gondel en dat maakt veel goed. Het geeft vrijheid omdat je niet op elkaar hoeft te wachten om naar huis te gaan. In huis je skischoenen aandoen, zo wat een luxe.

Het prachtige weer was de kers op de taart. Dat heb je niet altijd natuurlijk.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer basic vakantiehuis in een mooie omgeving

Familie
11-8-2017
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2

De omgeving is werkelijk prachtig. Echter zijn de meeste restaurants gesloten ivm dat deze omgeving meer op wintersport gericht is. Dit vonden we wel jammer. Zelfs de skilift (Kreishberg) was maar 2 a 3 x per week open. Het was er redelijk rustig in het hoogseizoen. Voor mensen welke rust zoeken is dit een ideale omgeving.

Het park was netjes aangelegd. Een simpel binnenzwembad en een speeltuintje voor de allerkleinsten.

De restaurant-eigenaar van het park vonden we niet klant-vriendelijk. Ook de prijzen van de losse verkoop ijs "schoten erg door".

Er waren redelijk veel Nederlanders (>50%). Ook veel gezinnen met een hond, leek soms een hondenpark.

De huisjes waren erg basic (huisje Troadkasten). Dit viel ons erg tegen. Geen sofa waar men even op kon relaxen. Er was alleen een houten eethoek in de woonkamer. Ook een tv beneden misten we op de wisselvallige dagen. (stond een oude tv boven op de slaapkamer). Ze waren een beetje smoezilig. Haarballen onder het bed, stof op de balken. In de eerste dagen heb ik veel last gehad van de aanwezige hondenharen (ben nl allergisch hiervoor, heb hiervoor gelukkig medicijnen voor ivm benauwdheid. Na enkele dagen gelucht te hebben ging het weer. In ieder geval niet aan te raden voor allergische mensen. Er is geen waterkoker aanwezig (gelukkig een Action in Murau). Ook slechte pannen.

In verhouding veel geld voor weinig comfort!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Redelijk

S.
10-8-2016
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Appartementen ruim opgezet. Bedden hard. Pluspunt is een heerlijk bad.

Eten heel simpel. Geen hoogstandje. Veel activiteiten in de omgeving alleen open in het weekend in de zomer.

Zwembad stelt weinig voor en er is geen kinderanimatie aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Dit nooit weer

Delores
25-3-2015
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Appartement klein geen bank of kussens op de harde stoelen. Geen afzuigkap slechte pannen weinig bestek geen spatel. Alles erg klein geen opbergruimte voor ski's of skischoenen. Centrale verwarming die stuk was 2dgn. Alles geboekt bij touroperator nooit meer. Alleen het zwembad is super. WiFi was slecht traag.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

klein vakantiepark, goede all-in, wandelregio

katrien
6-8-2011
  • Activiteiten8

Wij waren hier 2 weken in een huisje voor 6 personen, met kleine badkamer,.. goede bedden, veel handdoeken en net badlinnen. Het heerlijke ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, alleen het fruitsap was niet ok (verdund met teveel water). De middaglunch was verzorgd ofwel kreeg je een eenvoudig lunckpakketje op bestelling. 's Avonds kon je steeds kiezen tussen, vlees, vis of vegetarisch, aangepaste kindermenu's of halve porties. Dessert was eenvoudig maar lekker. De All-in formule is een echte aanrader. Drank of taart tijdens de middag mag meegenomen worden naar huisje. Kinderen ravotten er naar hartelust op het kleine speelpleintje. Gezellig centraal terras. Prachtige omgeving voor schitterende wandelingen, niet toeristische streek, weinig kabelliften,...heel gezonde lucht in deze mooie groene streek van Steiermark,...heel vriendelijk personeel,...en ook 'the locals' zijn ongelooflijk gemoedelijk,...het was een heel fijne vakantie voor wij en de 3 kinderen 8,7 en 5 jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

mooi park!

N.V.T
16-11-2010
  • Onderkomen10
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10
  • Activiteiten6

mooi park! het was erg leuk, tegen de bergen gelegen park, wel klein maar dat maakt niet uit. appartementen waren mooi en erg luxe! zelfs een voeten bad in de badkamer! personeel erg vriendelijk, een ding vrage en ze werken eraan. eten erg lekker elke dag iets anders op het menu!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

rustig gelegen, fantastisch personeel

jonrij
19-7-2010
  • Activiteiten7

Vakantiepark Kreischberg is een klein park met verschillende type woningen die verspreid over het parkje liggen. In de zomer vnl voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Het personeel is heel erg servicegericht en geen vraag was ze te veel. Eten is erg goed, hoofdmenu erg afwisselend, met keuze tussen vlees, vis en vegetarisch en apart kindermenu. Tevens kan je kiezen voor normale portie of klein. voor en nagerecht van buffet en daar is de variatie minder groot. Ontbijt erg uitgebreid; muesli, cornflakes, yoghurt, melk, kaiserbroodjes, meergranenbroodjes, kaas, vlees, komkommer, tomaat. Maar dat was elke ochtend ongeveer het zelfde. Wel goede kwaliteit. Voor de kinderen was er een animatie progamma, maar enkel in het duits. Verder zijn er weinig Nederlanders. Ook voor volwassenen organiseerde het hotel ea, zoals golfcursus, wandeling onder begeleiding gids ed. Hotelkamers zijn redelijk ruim, goede schoonmaak, wel klein balkon. Het was wel gehorig. Wij hadden geboekt op basis van A.I.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een absolute aanrader!

Hetty en fam.
7-9-2009
  • Activiteiten8

Wij, een gezin met 3 kinderen (10, 7 en 5 jaar) hebben hier een geweldige vakantie gehad. Park is keurig netjes, superschoon, vriendelijk personeel. Zwembad is geweldig (niks badmutsen verplicht!) Appartementen super, behalve de bedden, die zijn eigenlijk veel te hard. Wel elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Lekker eten en drinken (all inclusive). Mooie omgeving, genoeg te beleven voor iedereen die van wandelen en bergen houdt. We denken er serieus over na om volgend jaar terug te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was het net niet

M&M en 2 jongens
20-8-2009

Eigenlijk niets op aan te merken, het was netjes, schoon, keuze-menu prima. Alleen de kids van 13 en 9 verveelden zich een ongeluk. Er waren alleen Duitsers en Belgen, dus geen aansluiting voor ze en alleen animatie voor de mini's, echt jammer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Mooi park in een prachtige omgeving

Michel
18-7-2009
  • Activiteiten7

Wij zijn hier geweest van 4 t/m 11 juli 2009. Leuk, mooi park met een heerlijk zwembad in een prachtge omgeving.

Pas alleen op met het boeken van een huisje met een bedbank. Niet op de bedbank gaan slapen, boek dan een huisje voor meer personen. Bedbanl zeer slecht. Heb de hele week bijna niet geslapen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kreischberg in St. Lorenzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kreischberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.