Schönberg-Lachtal

Vakantie in Schönberg-Lachtal

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Schönberg-Lachtal

Reviews over Schönberg-Lachtal

• 7John01-03-2016

Klein maar fijn!

Klein skigebied maar wel geweldige pistes. Weinig uitdaging voor de echte cracks maar heel relaxt voor de amateurs. Er is niet direct een gezellig Oostenrijks dorpje met leuke winkeltjes. Er staan veel woningen, hotels en appartementen. Boodschappen halen moet met de auto, circa 15 minuten rijden de berg af. Weinig apresski wel veel restaurants met een prettig prijsniveau en prima gerechten. Voor onze familiegroep van 6 volwassenen en 3 kinderen een perfecte locatie. We verblijven in Sissy park in een 10-persoons appartement, dit was helemaal Top!

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8Alex Meertens20-03-2015

Fijne skiplek voor het gezin.

In de carnavalsvakantie met ons gezin met jonge kinderen geweest. Ruime, overzichtelijke pistes, zeer geschikt voor beginners. De skiles aan kinderen wordt gegeven door enthousiaste jonge mensen. Aan het eind van de week was er een heuse wedstrijd met prijsuitreiking. Onderweg nauwelijks file gehad, je rijdt om de drukke punten heen. Slechts een paar andere Nederlandse gezinnen aanwezig.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

februari 2015

• 9Dke19-09-2012

Prachtig landschap en rust in overvloed

Schönberg -Lachtal in Steiermark een mooie groene provincie van Oostenrijk.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur