Hotel Relax Resort Kreischberg

8.1Fantastisch

Oostenrijk, Stiermarken, Sankt Georgen ob Murau

Op vakantie geweest naar Relax Resort Kreischberg?

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Relax Resort Kreischberg voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

15 reviews over Hotel Relax Resort Kreischberg

• 8Marl111-09-2016

een must voor natuurliefhebbers

Ideaal voor een actieve en sportieve vakantie. Zeer vriendelijk personeel, mooi en nieuw hotel met voldoende ruimte op de kamers en in de badkamer.

Gereisd met partner in september 2016

• 5Albert messing19-08-2016

Wel aardig

Aardig hotel maar na paar dagen ben je het zat, eenzijdig voedsel. Zwembad is al snel te druk en dan veel te klein ! Als de buren roken op hun balkon staat jouw kamer vol rook dus met de warmte moet je deur dicht !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 0J.fijn25-06-2012

Mooie wandelomgeving

Wij waren daar in de derde week van juni 2012 Bezetting van het hotel circa 30 procent Hebben goede ervaringen met het personeel, alleen spraken enkelen slechts Hongaars,maar dan werd indien nodig een Duits sprekend persoon erbij gehaald Geen animatie,maar wel een persoonlijke benadering,zo werd bij het betreden van de eetzaal aan mij gevraagd met benoeming van mijn naam of ik een klein pilsje wou. Goede schone kamer.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Pieter05-06-2012

Fraai gelegen resort

Fantastische prijs/kwaliteitverhouding met uitstekende voorzieningen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 7Marian en gerard kamphuis06-10-2011

Mooi hotel. Modern en schoon.

Ook wij zijn hier 9dagen geweest en hebben hetzelfde ondervonden als voorgaande recentie van Rita Beltman. Lunch was matig. Jammer van de koffie en thee die NIET all inclusive is. En de met name 1 receptioniste die niet echt gastvrij en vriendelijk te noemen valt. En ook nog eens vreselijk rook naar ongewassen lichaamsgeur. Toch hebben wij hier verder genoten van een fijne vakantie en verder attent personeel. Met name het avondeten was subliem.

• 7Rita28-09-2011

Goed degelijk hotel

Wij zijn hier in september 2011 acht dagen geweest,all inclusive. Het eten is goed. De lunch mag wat meer variatie hebben. Ik miste wel een glas melk bij het ontbijt en de lunch. Jammer dat bij all inclusive geen koffie en thee begrepen is, in verhouding is dat - als je dat apart bestelt - erg duur. Het zwembad is te klein om echt banen te zwemmen, zeker als er een paar kinderen in spelen. Eén dame aan de receptie was niet al te aardig. Rest van het personeel erg aardig en spreekt goed Duits.

• 8Celine Hubben27-09-2011

modern mooi hotel, prijs/kwaliteit goed.

Hotel is van een Hongaarse eigenaar, medewerkers zijn Hongaren, die goed de Duitse taal spreken. Service is goed, ontbijt zeer uitgebreid, lunch mocht wat meer variatie hebben, avond eten heeft een ruime keuze en smaakt lekker. Als je op zoek bent naar friet en schnitsel, dan moet je niet in dit hotel zijn. Sauna is aan de kleine kant als het hotel aardig bezet is. Huiswijn, wat erg lekker was, lokaal bier, diverse frisdranken zijn gratis. Ook werd er niet zo precies gekeken als je over de tijd van gratis drank heen was. Tijdens het avond eten was men niet te beroerd met brengen van gratis drank. Een min puntje was dat de koffie niet bij de gratis drank behoorde, wel tijdens het ontbijt en smiddags om 15.00 uur koffie en gebak. Alle vertier die er savonds was, moest apart betaald worden, zoals kegelbanen , darten, biljart. Regelmatig verschonen van bedlinnen en goede schoonmaak van de kamers. In de winters heeft dit hotel een perfecte ligging, in de zomer wat ver van het centrum.

• 9Vera03-08-2011

goedkoop all inn hotel

Prima hotel met prachtige ligging en goede all inn. Uitgebreide buffetten,alleen mocht er wel meer vis op het menu staan. mooie kamers die goed onderhouden werden,en geregeld een wissel van beddengoed. De omgeving is prachtig om te wandelen en fietsen,alleen zijn in de zomer niet alle berghutten geopend.In de omg van het hotel is een treinroute,maar die is enkel bedoeld voor en oude stoomtrein die overdag rijdt.

Gereisd met partner in juli 2011

• 5Jaap08-06-2011

Hier ga ik nooit meer logeren

Wij hebben hier 8 dagen gelogeerd. Bij aankomst troffen wij een vieze toilette aan. Gedurende de vakantie is er geen ene keer verschoond, geen lakens verwisseld. We hadden toch wel verwacht dat een 4* hotel op zijn minst 1x de lakens verwisselt bij een verblijf van 8 dagen. Wij betwijfelen of er wel gestofzuigd werd. We hebben een week lang dezelfde (grote) dode vlieg op de gang gezien.

Er lag dagelijks een laag stof op de telefoonhoorn en ook erg zichtbaar in de badkamer. Bij onze laatste overnachting werd onze kamer niet eens schoongemaakt/opgemaakt en moesten we om doeken vragen. Het zwembad is op de foto groter dan de werkelijkheid. 2slagen en je bent aan de overkant.

Er is wel pluspunt. Voor wandel liefhebbers, is het hotel goed gesitueerd. Toch zou ik niemand aanraden hier te verblijven.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8Rob14-09-2009

Goed en leuk hotel

Nieuw hotel aan de voet van de berg. Zwembad en sauna aanwezig, inclusief gratis internet in de lounge. Op de kamer is tegen betaling een lan aansluiting aanwezig. Wij kozen voor de all-inclusive variant, keuze van het eten is beperkt, maar de kwaliteit is goed. Wijnen en andere sterke dranken vallen buiten all inclusive. Meer dan goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Hotel Relax Resort Kreischberg info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages