Gasthof Da Capo

Meer gasthofinfo

95 reviews over Gasthof Da Capo

• 9judith23-08-2013

hollander

Fur die Hollander ist nichts ok. Verlangen immer mehr und sind niemals !

• 8Lijntje01-03-2013

Heerlijk, volgend jaar weer!

Leuk gasthof met zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren. Wij hadden 2 appartementen, in hun eigen woonhuis geboekt. deze waren nog als nieuw en zeer verzorgd en schoon! De afstand naar de skilift is 700m maar je kan skiboxen huren onder de lift en je auto makkelijk parkeren. Met oud en nieuw hebben we in het gasthof gegeten en dat was heel gezellig, het eten is niet heel uitgebreid maar wel heel lekker, een saladebarretje was misschien lekker geweest. De eigenaren zorgden voor snacks en champagne om 12 uur. Tevens heeft het gasthof een heerlijke sauna. Het enige wat we misten in het appartement was een lekkere bank om heerlijk op neer te ploffen in de avond. Kortom heerlijke vakantie gehad, de eigenaren doen er alles aan om het verblijf optimaal te maken, hulde! Wij gaan zeker terugkomen!

• 7Ron Boskamp23-09-2012

Mooi, maar geen herhaling

2 personen, 15-22 september 2012. Accomodatie goed, wandelmogelijkheden aanwezig. Uittochtjes voldoende in de buurt. Kwaliteit wordt gelukkig niet op bezuinigd, maar helaas wel op de andere punten. Kamers zijn goed, ruim en schoon. Maar geen prettige zitmogelijkheden. Eten is kwalitatief goed, geen discussie. Maar helaas vaak geen groente (2 uit 7 dagen slechts). Handdoeken en zeep zijn reeds vaker beschreven, heel erg magertjes. En als je denkt de handdoek op de grond te leggen hangt deze na de kamerreiniging weer op het rekje, met een boek met regels op het bed!!! Jammer, persoonlijk contact is dan toch wat prettiger. Een aantal punten uit de commentaren zijn wel opgepakt, maar heel veel (nog) niet. Voor ons geen slechte vakantie, maar ook zeker geen herhaling!

• 7Karin05-09-2012

Goede kamers, sfeer minder

Prima accommodatie, zeker voor ouderen. Voor gezinnen minder geschikt.

• 9hans en emmy pots25-08-2012

fantastisch verblijf in Da Capo

We zijn 8 dagen in Da Capo geweest. De kamers waren superschoon, Ellen van Dongen wist van eenvoudige ingredienten een heerlijke maaltijd te serveren. Heel creatief en er was voldoende. Prijs/kwaliteit verhouding was beslist goed. De service was ook zeer goed. Veel goede tips gehad van eigenaar Ad. De ligging van het pension was uitstekend. Da Caspo is een goed vertrekpunt van trein, skilift, wandel- en fietsgebeuren. We hebben een geweldige week gehad. Echt een aanrader.

• 9Helmus20-08-2012

Prima verblijf gehad!

We hadden een ruime gezinskamer (2 volwassenen en 2 kinderen) zeer netjes en schoon, het pand dateert van december 2008 maar lijkt pas een jaar oud. Inderdaad even wennen aan de huisregels, maar beviel ons goed. Ad van Dongen heeft goede tips voor o.a. wandelroutes en weet veel te vertellen over de flora en fauna. al met al een prima vakantiewerk gehad.

• 8Martijn Stoof11-08-2012

Waar voor je geld.

Da Capo is een degelijk gerund pension. Soms voel je je wel een beetje beknopt door veel regeltjes en de wat afgepaste porties eten en drinken (vooral bij het ontbijt), maar de service en enthousiasme van de eigenaar maakt veel goed. Hij had veel tips en handige informatie. De ligging is erg aantrekkelijk en de kamers zijn prima in orde. Het is er goed schoon. De kinderen konden buiten spelen bij enkele speeltoestellen.

• 5Edwin en Willy van Buren10-08-2012

Dit nooit meer

Jammer All Inclusive "light" is wel erg light. droog brood en was je iets later was wit brood op. Warm eten minimaal mis verse groente en het eten volgens strakke richtlijnen en mis privacy aan tafel. hebben ons niet op ons gemak gevoeld.Alleen maar 2 douche handdoekken geen handzeep. Bedden van kamer 204 zakken wel erg in, je ligt in een kuil. Alles was wel super schoon,maar het tapijt was heilig voor de eigenaar!

• 8familie van de Ven07-08-2012

Prima hotelletje.

Voor het geld dat je betaald een prima accommodatie. Het ontbijt is sober maar voldoende. De kamers zijn heel royaal. De eigenaar weet veel van de omgeving en dat is handig om tips te krijgen voor je dagjes weg. Jammer dat de wifi alleen beschikbaar is in het restaurant/ terras en maar op beperkte tijden.

• 8Smitjes06-08-2012

Dit nooit meer

Een prachtige hotel, geweldige kamers. Mooi uitzicht! More inclusive! Ontbijtbuffet slecht, wit en bruin droog brood, verder geen keus. Alle dagen hetzelfde, kon je ook je lunchpakket van klaarmaken. Twee dagen met 1 handdoek, geen zeep of douchegel. gebak bij koffie/thee 's middags bleek koekje of cake. Opladen accu e-bike 7,50 euro per week per fiets (3 x gefietst!) Vriendelijkheid laat te wensen over. "Hij heeft geen vakantie!!!" Avondeten is gezamenlijk om 18.00 uur!

11 tips over Gasthof Da Capo

• de beurs, 03-07-2012

ander ontvangst niet meteen bij de gasten met regels komen laat ze eerst de kamers op en daarna opgefrist de papieren in orde maken komt iets fijner over verden hebben we het naar ons zin gehad

• Lijntje, 01-03-2013

Kreischberg is voor Nederlanders een vrij onbekend gebied, er zijn dus geen NL sprekende skileraren waren, wat voor onze kinderen van 3 en 5 jaar een beetje lastig was om te communiceren en ook met alle Duitstalige kindjes in de les. Verder is dit een heel leuk gebied, klein maar perfect met kleine kinderen.

• Helmus, 20-08-2012

Met de stoomlocomotief naar Tamsweg en dan met de fiets via de Murradweg terug naar Sankt Georgen. Voor de kinderen, maar ook voor de ouders: Nocky Flitser, prachtige rodelbaan.

8 vragen over Gasthof Da Capo

• Han de kort, 08-04-2013

Fietsen

Kunnen we daar met elektrische fietsen goed vooruit is het in de omgeving redelijk vlak wie

Heeft daar antwoord op BVD hartelijk dank Han de kort [email protected]

Oostenrijk, 12-04-2013

Hallo! Je kunt hier uitstekend fietsen. Aan te raden is de Murradweg. In totaal 45 kilometer lang, maar je kunt ook etappes ervan fietsen. Het toeristenburo kan je hier vast wel een fietsplan van geven. veel plezier!

• Joukje Sijtsma, 20-01-2013

hondje(teckeltje)

Hallo, Wij hebben een klein teckeltje mag deze mee in jullie appartement en in de eetzaal? Volgende vraag het balkon is inpandig maar er is ook een mogelijkheid voor een terras. Is het terras afgesloten?

Lijntje, 01-03-2013

Volgens mij mag je geen honden meenemen in het gasthof, nee het terras is niet afgesloten!

• janke luchtenveld schippers, 05-07-2012

e bike fietsen

Beste meneer van Dongen Wij hebben vanaf 4 augustus een week een kamer bij jullie gereserveerd ,nu is mijn vraag kunnen wij bij jullie of via jullie een e.bike huren voor een aantal dagen moet ik dit nu al regelen of kan ik dat ter plekke nog regelen. Kijk met verlangen uit naar ons verblijf bij jullie.

MVG Janke

Edwin en Willy van Buren, 10-08-2012

e bike kun je terplaatse huren bij intersport

Gasthof info

• Animatie programmaAanwezig