Sankt Georgen ob Murau

We hebben een aantal aanbieders voor Sankt Georgen ob Murau voor je op een rij gezet:

Reviews over Sankt Georgen ob Murau

Wintersportdorp, weinig te beleven in zomer!

jeroen
    27-7-2013

Camping Olachgut valt onder gem. Sankt Georgen ob Murau, maar ligt dichter bij het stadje Murau, wat een erg gezellig cultureel en mooi stadje is! St. Georgen is een dorpje wat misschien in de winter een prima wintersport plaats is, maar waar in de zomer weinig te beleven valt. Alleen het plaatselijke zwembad is netjes en goed verzorgd. De kabelbaan draait maar 2x per week, dus kun je alleen op zondag en woensdag boven op de Kreichberg wandelen( ook niet echt spectaculair, vrij kaal door allerlei aangelegde pistes voor de winter).

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een rustig vakantie dorp.

w.elsinga
    2-10-2012

het dorp ademt de sfeer van gemoedelijkheid, s,winters zal het er ongetwijfeld druk wezen als er volop wintersport kan worden beoefend. de kerk uit 1188 is een bezoekje zeker waard en de kosteres is zeer vriendelijk en bereid alle uitleg te vertellen. Verders is er in de omgeving veel mogelijkheden tot diverse wandeltochten en andere activiteiten te ondernemen.

Gereisd Met partner in Wed Sep 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sankt Georgen ob Murau scoort een 8,3 uit 10, op basis van 20 reviews