Hotel Steirerhofsterstersterster

• Sauna

5 reviews over Hotel Steirerhof

• 8Mevr. H. Riegen17-09-2016

Authentiek dorpje

Leuk dorpje je kan alle kanten op veel wandelen en fietsen lekker conditorei in straatje met uitzicht op kerkje. Hygiëne kamer iets minder maar wij hadden balkon voor 5 kamers lekker breed. Bedden zijn n iet geweldig. Gastvrouw Barbara super aanraderprima eten Lunchpakket samenstellen genoeg voor iedereen.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Marion10-08-2016

PERFECT!!!

Wat een heerlijk hotel. Veel rust, zeer lekker eten (elke dag kiezen uit verschillende drie-gangen menu's), ontzettend vriendelijk en hardwerkend personeel, alles is schoon, ruime kamer met prachtig uitzicht van het balkon, de luxe van een fijne wellness. Ik ga hier zeker nog eens naar toe!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Daphne21-03-2013

Gastvrij en rustig gelegen

Heerlijk hotel, 200 meter boven het dorpje Pichl gelegen. Heerlijk rustig. Zeer gastvrije eigenaren en personeel. Zowel zomer als winter prachtige wandelingen vanuit het hotel, tevens met de eigenaren als gids. Zeer prettige kamer (208: suite Ramsau), alles recent opgeknapt, fris, schoon, functioneel en gezellig. Super wellnessfaciliteiten waar je dagelijks gratis gebruik van kunt maken. Gratis wifi. Ontbijtbuffet is overdadig en zeer gevarieerd (diverse broodjes (van kaiserbrödchen tot croissant) en broodsoorten, yoghurt, kwark, veel soorten ontbijtgranen, gebakken bacon en gebakken en gekookt ei, zeker 10 soorten (kruiden)thee). 4-gangenavondmenu start met uitgebreid saladebuffet. Dagelijks keuze uit drie hoofdgerechten, waarbij vegetariërs prima aan hun trekken komen. Keuken houdt ook anderszins rekening met dieetwensen. Avondeten is goed en afwisselend maar niet van hoogstaand niveau (soms bijvoorbeeld blikgroenten erbij). Sfeer is gastvrij en ontspannen. Ik kom zeker nog eens.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2013

• 8John & Stella27-07-2012

Zeer prettig wandelhotel

Mooi gelegen wandelhotel waarbij de persoonlijke service en beleving van het gehele team door ons als zeer prettig ervaren is. Goede traditionele keuken, mooie kamers en wellness. Ondanks het feit dat wij zelden een 2e maal een plaats/hotel bezoeken willen wij hier ditmaal wellicht een uitzondering op maken. Met name de winterwandelingen lijken ons een bezoek meer dan waard.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Olav27-08-2011

heerlijk hotel met wellness faciliteiten

We zijn in augustus een weekje geweest. Het hotel is heerlijk rustig gelegen op 1000 meter hoogte, net boven Pichl (bij Schladming). Ideale plek om lekker tot rust te komen en actief buiten bezig te zijn. Op weekdagen kun je meegaan met wandelingen door het hotel georganiseerd. Prachtige omgeving waar je de meest mooie wandelingen kunt maken. Het eten zit bij de prijs in, uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een 4 gangen menu (met keuze uit drie hoofdgerechten). In de middag is er thee of koffie met zelfgemaakte lekkernijen. Er zijn uitgebreide saunafaciliteiten. Zeer goed! We komen hier zeker terug. We zijn ook benieuwd hoe het in de winter zal zijn.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2011

1 tip over Hotel Steirerhof

• Daphne, 21-03-2013

Het hotel verzorgt zomer en winter gegidste wandelingen in de omgeving (gratis voor de hotelgasten): zeer de moeite waard!

0 vragen over Hotel Steirerhof

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages