Hotel Schwaigerhof

• Kinderopvang
  • Sauna

6 reviews over Hotel Schwaigerhof

• 10fam.Klerx18-09-2013

Fantastisch hotel! Prachtige omgeving!

Het is een mooi en gastvrij hotel. Alles ziet er schoon, verzorgd en gezellig uit. Het hotel staat hoog en vrij en heeft vanuit alle kamers een goed uitzicht op de rondom liggende bergen. Onze kamer in het bijgebouw was pas gerenoveerd en helemaal naar onze zin. Prima bedden, veel ruimte, met een bank, relaxstoeltje, bureau en zithoekje.Ruime badkamer en apart toilet. Badjassen, slippers en tas voor de zwembenodigdheden lagen klaar. Schone badhanddoeken naar wens en elke dag was de kamer weer helemaal clean. We waren er ruim twee weken, in die tijd werd ons bed twee maal extra verschoond. Nog nooit ergens meegemaakt! Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zeer uitgebreid en prima verzorgd ontbijt. Veel variatie in diner, lekker en smaakvol opgediend. Het restaurant is in verschillende kamer(tje)s opgedeeld, zodat er veel gasten kunnen zitten en het toch niet massaal wordt. Met kinderen wordt in alle opzichten rekening gehouden. Veel speelmogelikheden, binnen en buiten. Aan te raden!!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Ketelers Tom26-03-2012

geweldig hotel met een perfecte service

dit is nu al verschillende malen dat ik dit hotel aandoe en deze keer nogmaals gegaan met mijn partner en een bevriend koppel. geen seconde spijt gehad van deze beslissing en de metgezellen waren eveneens laaiend enthousiast over het hotel en de mogelijkheden. dit hotel is een echte aanrader voor famillies en dit eveneens met jonge kinderen. alles is voorzien en prijs / kwaliteit is dit niet te overtreffen. wij gaan zeker nog terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8Theo09-06-2010

Goed hotel.

Het hotel ligt rustig en buiten het centrum. De (nieuwe) kamers waren ruim en mooi. Ontbijt en eten waren gemiddeld

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 9koudstaal30-10-2009

Centrale ligging in 4-Berge-Skischaukel.

Het hotel ligt in het rustige Rohrmoos, net buiten boven het centrum. Er is oefenlift vlak voor de deur die uitkomt op de piste naar de Planai. Het hotel biedt uitstekende voorzieningen zoals een binnen en verwarmd buiten bad, sauna's, maar ook een ruime speelkelder voor de kids. Ook aan het diner is de nodige zorg besteed. Een bijzondere vermelding verdiend het hotel ten aanzien van de voorzieningen van gehandicapte gasten. Op de oefenwei voor de deur van het hotel is een speciale school voor gehandicapte skiers en zij beschikken over allerlei hulpmiddelen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2008

• 9danielle van oeveren11-06-2008

echt een superhotel ligt aan de babyweide van de skischool vanuit het hotel ski je het hele gebied haus, schladming, rohrmoos, hochwurzen, reiteralm door. hotel heeft ook een heel mooi zwembad en een verwarmd buitenzwembad zwem je tussen de sneeuw. het eten is echt heel goed verzorgd

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in juni 2008

Hotel Schwaigerhof info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenDiner

We hebben een aantal aanbieders voor Schwaigerhof voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats