Hotel Rohrmooserhof

De 2e keer!

ronnie
25-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 2e keer geweest. (zie juli 2014). Nog steeds een prima hotel. We hadden voorkeur opgegeven voor zicht op de Dachstein. Kregen echter een zijkamer, welk wij niet als voorkeur hadden. Nadat in de computer was gekeken, een gratis upgrade naar een suite!!!, met het gewenste uitzicht!. Mooie service!!. Zijn er dan nog kanttekeningen!??. Tja, de chefkok van 2 jaar terug, werkte er niet meer en helaas had dat invloed op het culinaire gehalte van het eten, welke 2 jaar terug beter was. Eten was nog goed hoor!. En dan de prijs van de consumpties. Nog steeds te hoog en meegegaan me de inflatie. Jammer, want een avondje borrelen, geeft een financiële kater in de ochtend. Verder alles top!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

zeer goed familie hotel

j-p_de_brauwer
29-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

zeer goed hotel gerund door een aangename familie goed gelegen voor wandelaars in de zomer mooi en lekker ontbijtbuffet en lekker avondeten opgediend aan tafel ruime familiekamers en proper verwarmd zwembad voor de kinderen buiten een aanrader dit hotel

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Beter dan in de folder

Ronnie
5-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel. Zag er beter uit dan in de folder. Vooraf mijn twijfels, maar ter plaatse verdwenen die als sneeuw in de alpenzon. Ligging is goed. Mooi uitzicht op Dachtstein (achterzijde), terwijl de voorkant zicht gaf op andere bergen (ook niet mis). Eten is ronduit goed. Culinair lekker! (ik heb trouwens nog nooit slecht gegeten in Oostenrijk) Kamers, bedden en faciliteiten dik in orde. Met de via het hotel verkregen Sommercard, genoeg te doen in de omgeving. Ik begrijp trouwens niet hoe ze die kaart betaalbaar houden (collectief gezien als deelnemende partner) gewoon te veel veroordelen en veel gratis (waaronder Dachstein) goed voor 43 euro pp, retour!!! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. En de omgeving is rustig!! Voor kinderen is er een goed zwembad. Verder is er voor hen niet zo veel te doen, dan in de avond in het hotel rond te banjeren. Zijn er dan ook nog minpunten? Eigenlijk niet zoveel, behalve dat de consumpties (drank) in het hotel duur zijn. Indicatie E 4,80 glas wijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Neckermann

formidabel hotel voor een heerlijke bergvakantie

Anoniem
3-8-2012

prachtig hotel, rustig gelegen, maar toch dicht bij een bushalte en op enkele km van het stadje Schladming. Supervriendelijke eigenaars en personeel. Wij hadden een zeer ruime familiekamer (2 intern geconnecteerde kamers met elk eigen badkamer e.d.) Ook als je niet alleen wil wandelen, is er in de buurt voldoende te beleven (ook voor kinderen !) om 10 dagen vlot om te krijgen. De inbegrepen "Sommercard" helpt uiteraard ! De hoteleigenaars geven graag goeie tips om met de kinderen te doen en doen ook met alle plezier eventuele reservaties om aan activiteiten deel te nemen. Het verwarmde buitenzwembad is een luxe voor de kinderen. Eten is heel lekker en geregeld worden er speciale "kids-menu's" voorzien. Bij "all-inclusive-light", bied de snack 's middags niet altijd wat wij er van verwachten. Langs de andere kant : meestal waren we 's middags wel ergens op pad en niet in de buurt van het hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Hotel met lekkere keuken

gezin met kinderen van 12 en 15 jaar
14-8-2011

Goed hotel, lekker eten, lekkere desserts, prijzige wijnkaart. Wij hadden een kamer met 2 slaapkamers. 2 aangrenzende kamers met verbingsdeur zijn volgens mij ruimer. Best even controleren op website van hotel of je niet voordeliger bent. Aan te raden hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geslaagde vakantie!

Fam. Haest
23-7-2009

Familiehotel met klasse en aandacht voor details. Zeer ruime kamer met heel veel opbergruimte, groot terras met geweldig uitzicht. Erg vriendelijk personeel. Verfijnde keuken met veel afwisseling, dit verdient een extra pluim. Welness - Zwembad ... alles picobello! Interessante omgeving met heel veel mogelijkheden, alle informatie wordt vlot doorgespeeld vanuit het hotel.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

2008

redelijk goed hotel

delahaye
20-11-2008

hotel was redelijk goed, maaltijden waren correct. receptie van het hotel kan wel veel beter,weinig inlichtingen te verkrijgen. men dient alles zelf uit te zoeken. zeer mooie streek, gratis liftpassen vekrijgbaar

Gereisd Familie in juli 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rohrmooserhof in Rohrmoos / Schladming / Pichl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rohrmooserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.