Hotel Planaihof

Hotel Planaihof

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Planaihof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Planaihof in het Nederlands

Fijn hotel, hoog gelegen

Rense Boersma
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de derde keer in de zomer, naar dit hotel.

Mooie ligging op ruim 1800 meter hoogte.

Fijn ontbijt, goed meerkeuze avondeten.

Zeer vriendelijke eigenaren en personeel.

Ook honden zijn welkom.

Oude reviews (archief)

Fijn hotel boven op de berg.

Rense
18-6-2015

Dit hotel is bereikbaar via een lange onverharde weg. Ligt op 1800 meter hoogte. Heerlijk rustig met een schitterende uizicht op het Dachtstein gebergte.

Mooie schone kamers met een gezamenlijk balkon. Erg vriendelijk personeel. Eten was super. Ook onze hond was zeer welkom.

De Dachtstein sommercard is perfect. Veel toll wegen, musea, zwembaden, liften en dergelijke zijn hierdoor kostenloos te bezoeken/gebruiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Planaihof in Rohrmoos / Schladming / Pichl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Planaihof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Planaihof scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.