Pension Irxner - Urlaub am Bauernhof

Pension
Pension Irxner - Urlaub am Bauernhof

We hebben een aantal aanbieders voor Irxner - Urlaub am Bauernhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Irxner - Urlaub am Bauernhof in het Nederlands

a.a.visscher
31-1-2014

Zeer goed en vriendelijk staan altijd voor je klaar.

Zijn daar in september 2013 geweest en gaan dit jaar 2014 er weer heen.

Eten is goed en de kamers zijn zeer schoon en netjes.

Kan er goed wandelen routes zijn er in de omgeving zat.

Erholung in der Bergidylle

Schneider
2-6-2013

Der Bergbauernhof liegt fernab von Autolärm oder Tourismustrubel auf der Südseite des Ritisberges umgeben von Almwiesen mit Kühen.

Gerade für Kinder ist jede Menge geboten:

Streichelzoo (Hasen, Ziegen, Hühner, Kälber)

Spielplatz (Trampolin, Ketcars, Rutsche, ...)

Mitarbeit im Stall

Mitfahren im Traktor

Wandern auf die nahgelegene Sonnenalm (15 min) und Abfahrt mit dem Downhillroller

...

Essen wird von den Bauersleuten jeden Abend frisch zubereitetet. Teilweise mit hofeigenen Produkten.

Zimmer waren sauber und sehr großzügig gestaltet. Sie wurden jeden Tag geputzt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Irxner - Urlaub am Bauernhof in Rohrmoos / Schladming / Pichl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Irxner - Urlaub am Bauernhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Irxner - Urlaub am Bauernhof scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.