Pension Holzerhof

7 reviews over Pension Holzerhof in het Nederlands

We zijn hier 2 jaar in de zomer geweest

Margot Uijens
23-9-2007

We zijn hier 2 jaar in de zomer geweest. De kinderen noemden het "een paradijs". Erg goed eten, ruime kamer, goede bedden, erg schoon, veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Aan de rand van de stad, dus niet veel drukte. Mooie natuur en veel te doen en te zien in de buurt.

Kortom: geweldig!

• Ligging t.o.v. pistes8

We zijn dit jaar voor de vijfde keer in de zomer hier geweest.Dit jaar is het voor het eerst inclusief zomerpas met heel veel voordelen o.a.gratis intree in kabelbanen zwembaden minigolf (pit pat) museum's etc en nog vele andere activiteiten met kortingen.Kortom zeer de moeite waard.

Hallo allemaal,

In pension Holzerhof is het zeker voor kinderen zeer goed vertoeven. Er is voor de kinderen een heel grote speelkamer, in de Stuberl kan je gratis gebruik maken van internet en tv kijken. Op de boerderij valt veel te beleven voor de kinderen, er zijn veel dieren en er wordt o.a. boogschieten en ponyrijden georganiseerd. Ook wordt er weleens een grill-abend (barbeque-avond) georganiseerd.

Bij het avondeten is er altijd salade, soep en een nagerecht en keuze uit 2 hoofdmaaltijden. Het personeel is erg aardig. Er is van alles te doen in de omgeving, en met de Sommercard die dit jaar ingevoerd is is dat bijna allemaal gratis of met korting. Trouwens dit pension heeft 3 sterren, dat stond niet achter hun pension-naam op deze site.

• Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn deze zomer voor de tweede keer bij Holzerhof op vakantie geweest, het eten is er heel erg goed, het hotel is heel schoon en verzorgd,de tuin is lekker groot met een klein zwembadje,schommel,gratis fietsen etc,etc., de gastheer en gastvrouw en ook het overige personeel zijn zeer vriendelijk. Voor een gezin met kinderen is dit een prima vakantiebestemming. Ook in en om Schladming is zomers volop te doen.
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij gaan dit jaar voor de vierde keer naar Holzerhof in de zomerperiode!! Het pension (hotel) is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen die van dieren houden (kleine katjes, kippen, konijnen, koeien, geitjes, ponies). Er is een voetbalveldje, basketbal, kinderspeelhuis en het terrein is goed afgeschermd. Eten prima, kamers ruim met TV en kluisje, drankjes redelijk van prijs. Op 2 km van hotel prachtig groot zwembad (binnen/ buiten) met grote ligweide. Schladming een gezellig plaatsje (winkels en restaurants). Voldoende vermaak in omgeving!
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij gaan dit jaar voor de vierde keer naar pension holzerhof.

De kinderen vinden het hier super leuk.

Een zeer mooi pensionboerderij, en ideaal voor kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Holzerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Holzerhof in Rohrmoos / Schladming / Pichl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Holzerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Holzerhof scoort een 8.33 uit 10 op basis van 10 reviews.