Hotel Ferienalm (+app.)

3.7Onvoldoende

Oostenrijk, Stiermarken, Rohrmoos / Schladming / Pichl

Op vakantie geweest naar Ferienalm (+app.)?

3.7Onvoldoende

• 6.7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienalm (+app.) voor je op een rij gezet:

Chalet.nl

21 reviews over Hotel Ferienalm (+app.)

• 2019
    3Ludo Vanhelmont23-07-2019

Zijn geld niet waard

Zeer minimalistisch ingesteld hotel. Op de kamer geen douchezeep, geen shampoo enkel pompje om je handen te wassen. Saladebuffet is wel heel letterlijk te nemen; veldsla, slaharten, ruccola sla, gewone sla en tomaten, met wat pasta of overschot van vorige avond. We hebben er een sport van gemaakt om, pas na de 4de keer dat men kwam vragen voor het hoofdgerecht, ja te antwoorden. Anders heb je geen kans om je soep op te eten. Vol pension wil zeggen: 1 drankje bij het avondeten. Er is geen bar of gelegenheid om 's avonds nog iets te drinken. Het meeste personeel is correct, niet vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

9Dhr. Vos27-11-2017

Is een perfect appartement met heel veel ruimte binnen. De skibus stopt voor de deur en brengt je in 5 minuten op naar de Planai. Het appartement is netjes, modern en schoon.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9M vd Laar01-01-2015

Prima hotel, vriendelijk personeel, zeer gastvrij

Week van Kerstmis waren we hier. Eten was perfect, veelzijdig, meer dan voldoende. Kunt kiezen uit vis, vlees of vegetarisch. Ontbijtbuffet uitgebreid en voor ieder wat wils. We hadden een familiekamer geboekt maar kregen een appartement omdat dat nog vrij was. Super!! Mooie accommodatie. Verder is er weinig te beleven in het hotel, er is geen gezellige bar. Dorp is wel leuk. Nadeel vond ik de skibussen. Er is een halte vlakbij het hotel, maar de bussen rijden maar eenmaal per uur en als je verder wilt dan de planai, moet je overstappen. Wij hebben de auto genomen, die kun je bij de diverse gondels gratis parkeren. Heel luxe liften en prima skigebied.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 9monten04-08-2012

prachtig oord, zoveel te doen!

na de beoordelingen hadden we een beetje schrik. Dit werd zeer snel goed gemaakt. Practige app, heerlijk eten en een vriendelijke bediening zorgden voor een zeer aangenaam verblijf. Gertrude gaf steeds de nodige info. Wanneer je iets nodig had of er was iets niet in orde, werd er meteen op ingegaan. Het was er rustig om te slapen en ook overdag voelde je geen drukte. De periode na ons werd schijnbaar drukker. Wij hadden in ieder geval geen probleem om een plaats te vinden in het restaurant. De sommercard was echt subliem, je verveelt je daar geen moment. Het spaart je veel uit en zet je aan tot een heel actieve vakantie

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8uruviel06-09-2010

Mooie goed verzorgde vakantie.

We hebben hier 8 schitterende dagen gehad. Appartementen zijn ruim en schoon. Iedere dag schone handdoeken, bedden opgemaakt en gepoetst. Ontbijtbuffet is voldoende en er zijn vele keuzemogenlijkheden zodat je elke dag iets anders kunt nemen. Avondeten ook in buffetvorm. Erg lekker!!! Niks op aan te merken. We hebben geen friet met worst gehad ;) Twee avonden eten opgediend gekregen aan tafel. Waren voor ons de avonden met het lekkerste eten. Door het mooie weer geen problemen gehad met plaatsen in het restaurant. Dit kan met slecht weer wat wachttijd vragen. Zou voor ons geen probleem zijn geweest. Dan maar met een lekker biertje even aan de bar wachten. We zijn dus erg goed verzorgd en hebben een leuke vakantie gehad. Sommercard is een dikke plus. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Vooral de tennistafel was favoriet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 7jan25-08-2010

goed maar niet onvergetelijk

Goed gelegen net buiten het stadje, maar toch nog op wandelafstand. Het onthaal aan de receptie was zeer goed. Je kon er steeds terecht voor uitleg ivm het openbaar vervoer of een wandeling. Gertrude, de receptioniste, was zelfs niet te beroerd om inlichtingen in te winnen bij het vvv. Onze kamer was zeer ruim, men vergat echter wel eens om te stofzuigen. Het eten was van een degelijke kwaliteit (gewone keuken) en altijd in buffetvorm, waardoor er dikwijls een lange wachtrij stond. Er mocht iets meer variatie in het aanbod. Het restaurant zelf was nogal klein voor de vele gasten. Ik heb ook liever een vaste tafel, dan elke avond moeten zoeken voor een plaatsje. Daar het meeste personeel, buiten diegenen aan de receptie van vreemde origine waren mist die hotel een beetje de typisch Oostenrijkse ziel. De Sommercard is echt een heel nuttig instrument met enorm veel mogelijkheden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8yoeri lauwereins13-08-2010

goed

zijn er dagen geweest het is een zeer leuk hotel buiten alle drukte Het pijnpunt van dit hotel is de refter !Het eten is er lekker en zeer afwisseld Het restaurant is veel te klein , maar bij mooi weer eten er veel gasten op het teras .Maar bij regen is het wachten op een plaats .Bediening is zeer goed en je maakt er snel vrienden ( veel belgen in de zomer ).Het zwembad is wel klein , maar met de zomercard kan je gaan zwemmen in Schladming (2 minuten van hotel, binnen en buiten )De tuin is een speel paradijs voor de kids en daar vinden ze elkaar al snel. de receptie(onthaal) is bemand met twee geweldig vriendelijke werknemers !!!! Ik zal u zeker dit hotel niet afraden . Al kan er nog gewerkt worden aan sommige punten (vooral plaats in de refter )maar de sommercard is dan weer dat extra waar je naar hartelust mee de liften kan nemen .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7familie uit belgië18-02-2010

mooie kamers aar geen lekkere eten

we zijn 1 jaar geleden in dit hotel op vakantie geweest. onze kamers waren mooi. de steek is ook heel mooi zeker als je van wandelen houd.ook vriendelijk personeel. het eten echter was niet zo goed. het ontbijtbuffet was niet zo gevarieerd en soms oude broodjes. s middags ging het eten wel maar 1 keer kregen we 1 kommetje soep en je kreeg niet meer. je moest ook dan reserveren af je had geen eten. s avonds was het echt caos je moest heel vroeg komen of je had geen tafel. en zeker miet als je slecht weer had. ik hoop ook dat je snel vrienden maakt of je zit je s avonds te vervelen. de kaart die je krijgt is wel heel goed je kan je overdag nooit vervelen (als het niet regent). kortom deze vakantie is uw geld niet waard (tenzij je houd van elke dag friet en worst te eten). dit was een minder geslaagde vakantie. want ik ben helemaal niet veeleisend ofzo.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7Degreef17-02-2010

Het ging wel!

We zijn hier vorig jaar naar toe geweest! Eerst indruk was wel goed! Héél mooie ruime kamers. Het eten en de bediening in het restaurant was niet zo goed. Je moest je s'avonds haasten aangezien er te weinig plaats is in het restaurant voor iedereen, het eten was ook snel op, kwam je te laat had je pech. Het eten zelf ging wel, al was er weinig variatie, bijna altijd frietjes of zo, dat was wel spijtig. Maar voor mensen die bij fastfood wel tevreden zijn. Laat je dan niet weerhouden. Ehm kamers werden wel gepoetst, maar handdoeken te weinig vervangen. De omgeving is wel super!!! Echt mooi! Besluit: Hotel met mooie kamers, bediening matig, weinig variatie in het eten. Wel zeer mooi gelegen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 7Alexander12-08-2009

Leuke vakantie

We hebben veel rondgekeken in de omgeving, We hadden mooi uitzicht. fijn zwembad en goede huisjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2006

Hotel Ferienalm (+app.) info