Appartement Dachsteinblick

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Dachsteinblick voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Dachsteinblick in het Nederlands

Top locatie!

Linda
4-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer ruime appartementen op een top locatie. In het centrum van Rohrmoos gelegen. Je hoeft alleen maar de weg over te steken en je staat op de oefenwei voor de kleintjes van de skischool. Locatie ligt vlakbij de skischool, het kleine centrum van Rohrmoos en de liften. Zeer ruime appartement, van alle gemakken voorzien, incl. vaatwasser. Sauna en gemeenschappelijke (speel)ruimte aanwezig. Mogelijkheid tot ontbijt. Eigen parkeerplekken. Op woensdag worden de handdoeken en keukenlinnen vervangen. Gratis wifi.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dachsteinblick in Rohrmoos / Schladming / Pichl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dachsteinblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.