Pension Aussacher

PensionWeer vandaag20°14°
Pension Aussacher
9,9

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Aussacher voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Aussacher

einfach perfekt sowohl im Sommer als auch Winter

Sandra und Simon
6-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eine herzliche Gastgeberfamilie kümmert sich um das Wohlergehen der Gäste - ein idealer Ort zum Wohlfühlen und idealer Ausgangspunkt für Ausflüge in der Region Schladming-Dachstein. Im Winter kann man direkt vor dem Haus in das Schivergnügen starten.

Die Pension Aussacher liegt am Rande von Rohrmoos - nicht weit vom Ortszentrum, dennoch ruhig und mit schöner Aussicht (u. a. auf den Dachstein). Die Frühstückspension ist richtig familiär. Als Übernachtungsgast erhält man die "Sommercard", mit der man während des Aufenthalts Busse, Mautstraßen, Seilbahnen etc. gratis benützen kann.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Aussacher in Rohrmoos / Schladming / Pichl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Aussacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Aussacher scoort een 9.86 uit 10 op basis van 2 reviews.