Appartement Alpine Club ****

Review geschreven door Carrette-Vermeire

schitterend gelegen

Carrette-Vermeire,
26-6-2012

Op een heuvel langs de weg naar Rohrmoos op 1' rijden van het centrum van Schladming en tussen 2 dalcomplexen van bergliften bied dit appartementshotel een mooi uitzicht op het stadje en een ronduit schitterend zicht op het Dachsteinmassief (ik heb meer op mijn terras gezeten dan in de living!). Het terras is door de overhangende dakbouw weerbestendig (bleef ook bij onweer droog).

Het complex omvat een tennisveld, een sauna en een binnenzwembad.

Het restaurant heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding maar serveert enkel de Oostenrijkse burgerkeuken, voor culinaire hoogstandjes moet je hier niet zijn. De bediening is joviaal engels/duits.

Het hotel neemt niet deel aan de "Sommerkarte" wat wel een nadeel is als je in de streek iets bezoekt. In de lounge is er een massa informatie te vinden over de bezienswaardigheden in de ruime omgeving.