Hotel Alpenhotel Waldfrieden

• 9.8Ligging t.o.v. pistes

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhotel Waldfrieden voor je op een rij gezet:

132 reviews over Hotel Alpenhotel Waldfrieden

• 10Arjee09-08-2019

Wederom fantastisch!

Het heeft ons wederom aan niets ontbroken. Kurt & Karin en hun team van medewerkers weten hoe ze het hun gasten naar de zin kunnen maken. Goede verzorgde kamer, netjes onderhouden. Lekker eten, zowel bij het ontbijt als tijdens het diner. Martin, chef Zirbenstube, schenkt heerlijke biertjes en cocktails, verzorgt een prima ijscoupe en is altijd in voor een praatje en een lolletje. In de omgeving van Rohrmoos/Schladming is genoeg te beleven, en met gebruikmaking van de Sommercard is het ook nog eens goed betaalbaar. Kortom, prima hotel, leuke mensen en een goede omgeving. Wij komen zeker terug.

• 10Katrien Bornauw28-07-2019

super

Piekfijn hotel, in de puntjes verzorgd. Gevarieerd ontbijt en avondmaal. Het zwembad is volledig in inox uitgevoerd. Voor wie het wat rustiger mag zijn, is er vrije toegang tot het even verzorgde saunacomplex. Ook de rustruimte is een aanrader: blik op de bergen, rustige muziek en lekkere thee met een gezond knabbeltje maakt het helemaal af.

Met oudere kinderen

• 10Fam. Mast22-07-2019

Fantastisch, een echte aanrader.

Geweldig hotel. Vriendelijke ontvangst je voelt je gelijk thuis. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer zeer netjes en schoon. Dus een echte aanrader.

• 10Ellen de Jong-Stalenhoef06-04-2019

onovertrefbaar

Een super hotel met zeer vriendelijke mensen doen alles om het naar je zin te maken .Het eten is top.Ligging is optimaal recht tegen over de piste zo van uit het hotel naar de liften. Kan niet beter

• 10Coumans07-03-2019

Fantastisch!!

Prachtig hotel. Kamers zeer sfeervol ingericht. Geheel gerenoveerd. Zelfs verlichting in de kasten. Aan alles is gedacht!! Inschenken van thuis uit. Super gegeten en zeer vriendelijke bediening.

• 2018
    10Jan van Bree16-09-2018

Goed hotel een goede gastheer en fijn personeel.

Men doet er alles aan om de mensen een prettige vakantie te geven. Goede bedden en goed eten.

• 6Anoniem02-09-2018

Nooit meer

Diner was goed. Bedden waren goed. Omgeving helemaal niets te beleven. Ver rijden ( 100 km ) om iets te ondernemen. Bar om 21 uur dicht en je werd vriendelijk verzocht de bar/ restaurant te verlaten !!! Verder in het hotel helemaal niets te beleven . Dus verplicht naar je kamer te gaan ! Zijn eerder naar huis gegaan. Ook ivm de slechte weerberichten. Hotel is een echt doorreis hotel. Voor 1 nachtje is het prima. Voor de zomervakantie geen fijn hotel om te zijn.

• 9Gerard31-08-2018

Mooi hotel met veel voorzieningen

De faciliteiten zijn top, net als de bediening en de maaltijden.

• 9Magda van den Heuvel30-08-2018

Super!!

Geweldig hotel met vele faciliteiten. Zeer gastvrije familie die er alles aan doen om je een geweldige vakantie te bezorgen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10Fam. Lanckmans28-08-2018

Prachtig

Mooi, proper hotel, grote kamers. Zowel het ontbijt als het avondeten heel lekker en verzorgd. Alles wordt met een glimlach gedaan , supervriendelijk personeel. De dag van ons vertrek is de hoteleigenaar nog met ons de berg opgereden om naar de zonsopgang te gaan kijken en had koffie en koeken voorzien. Een aanrader.

Met oudere kinderen

14 tips over Hotel Alpenhotel Waldfrieden

• roland, 17-07-2013

Wij hadde een comfort kamer, ietsje duurder doch als je wat langer blijft een aanrader

• Karin en Loe, 06-08-2013

Ga eens boogschieten in het Untertal bij Bruno. Met een echte boog, uitleg en instuctie erbij. Op "gevaarlijke" plastic dieren zoals beren, herten en wat dies meer zij, in een bos. Je hebt echt meerdere uren pret met het hele gezin.

• inkelpinkel, 06-08-2013

Het schwammenlehrpfad wat vooraan bij het hotel begint is echt hartstikke leuk om te wandelen met kleine kinderen. Ook geschikt om met een wandelwagen te lopen.

4 vragen over Hotel Alpenhotel Waldfrieden

• mirandawauters, 03-01-2016

drank

Is drank reeds inbegrepen of moeten we dit apart betalen?

• mirandawauters, 03-01-2016

drank

Dit lijkt een super hotel te zijn! Enkel nog een vraagje: zijn de dranken overdag apart te betalen of is dit inbegrepen?

• mirjam, 09-01-2014

Skischool

Heeft er iemand ervaring met de skischool in Rohrmoos? Is er één dichtbij Waldfrieden? Is het mogelijk om skiles in het Nederlands te krijgen? We hebben 2 kinderen van 3 & 7 jaar.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

JaMaJa, 20-08-2014

neen