Hotel Almwelt Austria

9.7Fenomenaal

Oostenrijk, Stiermarken, Rohrmoos / Schladming / Pichl

Op vakantie geweest naar Almwelt Austria?

9.7Fenomenaal

• 9.3Ligging t.o.v. pistes

3 reviews over Hotel Almwelt Austria

• 2018
      10Henny21-07-2018

Mooi hotel waarbij het eten, halfpendion, hoed verzorgt is. Ontbijtbuffet en voor ‘ s avonds keuze uit voor/hoofd en nagerecht. Zij geven weersvooruitzichten en ook dingen die op de dag te doen zijn. Sommercard is inclusief en is superhandig. Nadeel is dat in de zomer periode er op vrijdag en zaterdag vaak trouwerijen zijn waarbij een deel van het restaurant gebruikt wordt. Prima locatie als uitvalsbasis voor wandelingen. Als geheel een aan te raden vakantie verblijf.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Peter van Hemert16-08-2011

Dit jaar nog beter!

Ja, vorig jaar reageerde we al positief op dit hotel, dit jaar was eigenlijk nog beter. De weg naar het hotel is inmiddels netjes geasfalteerd. Het ontvangst was hoffelijk. Wederom werd ons zonder moeite de kamers in de Senenrins aangeboden. Nadat we over hun eerste aanbod niet helemaal tevreden waren, werd dit opgelost door twee kamers in een andere Sennerin, incl gebruik van keuken en prive-wellness. Wat kan een mens zich meer wensen? Ontbijt: Keurig verzorgd. Dit jaar waren er wel meerdere soorten kaas in het buffet. Verder fantastisch buffet. Diner: Niets op aan te merken. Als je ergens geen trek in had kan je dat (zonder bijbetaling) gewoon zeggen. We hebebn dus twee maal gevraagd om wienerschnitsel met patat. Topkwaliteit en geen gezeur. Echt een klant is koning gevoel. Voor de visliefhebbers (wij niet dus) kan je in de forelvijver achter het restaurant je eigen forel vangen. Deze wordt je na inlevering 's-avonds geserveerd. Het terras is adembenemend, mooi uitzicht, TOPHOTEL!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Peter van Hemert03-08-2010

Zeer goed hotel

Almwelt-Austria ligt in Pichl bei Schladming. We zijn hier in de zomer geweest (juli) en we hadden eigenlijk een grote kamer geboekt. Gezien onze kinderen toch wel wat ouder waren (10 en 13) kregen we een aanbod ivm wat heen en weer geschuif met kamers hun zijds, om twee twee pers. kamers te accepteren, en contact via het doorlopend balkon. Goede oplossing, echter miste we een zithoek in de kamer. Opgelost door ons "de keuken" met zithoek in de blokhut aan te bieden. (Dat was een perfect alternatief, ivm koelast) Restaurant: Ontbijtbuffet, echt super. Croissants, broodjes, veel beleg, eieren (niet gebakken) en de kaas ontbrak wel, helaas. De koffie was perfect. Dure koffieautomaat, dat wel, maar smaakte top. Avondeten: Kwalitatief prima op basis van All Inclusive. Eén keer een dag gehad, dat t ons niet zou gaan smaken, geregeld met 5 euro p.p. korting om ala carte te bestellen.Minpunt: De weg naar het hotel is erg slecht, zelfs onverhard. Pluspunt: Personeel erg aardig!Tophotel!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010