Hotel Matschner

KinderhotelWeer vandaag15°-1°
Hotel Matschner

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Matschner voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Matschner in het Nederlands

Met oudere kinderen

Totaal ontzorgd, 100% vakantie

Jos
5-8-2016

Erg vriendelijk personeel die altijd voor je klaarstaan en je écht willen helpen. Ontbijt perfect en zeer uitgebreid, ook bij het diner is geen moeite te veel en kan er zonder enige moeite iets anders gebracht worden. Actief programma beschikbaar voor jong en oud

goed en zeer gezellig hotel

J.v.O.
6-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn gedurende kerst en oud en nieuw 2009 geweest met 2 kleine kinderen. Mooi hotel, mooie kamers, goed eten en zeer kindvriendelijk. Ook het zwembad is groot met een heel leuk kinderbad met glijbaan. Tegenover de piste en de skischool voor kinderskiles. In Ramsau zelf is niet zo veel te beleven maar dat was ook niet nodig want in het hotel was genoeg te doen. Ook heeft het hotel kinderopvang van 9.00 tot 21.00 uur voor kinderen vanaf 2 jaar. Super geregeld. Met een mooi speelruimte voor de kids.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Matschner in Ramsau am Dachstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Matschner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.