Pension Landhaus Kirchgasser

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag14°1°

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Kirchgasser voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Landhaus Kirchgasser in het Nederlands

kleinschalig, gezellig, prima accomodatie

René Dekkers
22-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De ligging is zeer fraai met uitzicht op de Dachstein.

wij hadden een studio mooi en praktisch ingericht.

ontbijt en diner zijn zeer goed.

De gehele familie Kirchgasser is vriendelijk en behulpzaam we voelden ons meteen welkom.

wandelen vanaf het landhuis is goed mogelijk.

De Dachstein en de Planei bij Schladming zijn een must.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landhaus Kirchgasser in Ramsau am Dachstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landhaus Kirchgasser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.